۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

فراکسیون مستقلین مجلس:

آماده برداشتن هر گامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم

آماده برداشتن هر گامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم

فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: ما آماده برداشتن هر گامی در جهت مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی و گوش به فرمان رهبر انقلاب برای تحقق هر تدبیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر عرصه جهاد و مقاومت، سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین سردار شهید عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"من المؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبدیلا"

شهادت مظلومانه سیدالشهدای مقاومت شهید مظلوم‌حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج حسن‌نصرالله دبیرکل محبوب حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان به دست رژیم منحوط و منحوس صهیونیستی موجب تالم همه مسلمین و انسجام مخالفان رژیم‌صهیونیستی و اتحاد محور مقاومت برای نابودی هرچه سریع‌تر سردمداران ضدبشری و ضد اصول اولیه انسانی رژیم اسرائیل شد.

فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با عرض تبریک و تسلیت محضر مقام‌معظم رهبری و ملت رشید ایران و لبنان، این اقدام وحشیانه را شدیداً محکوم نموده و از همه مجالس کشورهای اسلامی و نهادهای مستقل بین‌المللی می‌خواهد تا ضمن محکومیت این اقدام شرورانه، از محور مقاومت در منطقه حمایت کنند و نگذارند غاصبان و اشرار بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند.

ما به عنوان پیروان راستین مقام معظم رهبری، آمادگی خویش را برای برداشتن هر گامی در جهت مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام و گوش به فرمان ایشان برای تحقق هر تدبیری هستیم.

کد خبر 6243064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha