۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

«عبور از کویر» در نگارخانه لاله

«عبور از کویر» در نگارخانه لاله

«عبور از کویر» عنوان نمایشگاه نقاشی علیرضا ناصر المعمار است که جمعه ۱۳ مهر در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه «عبور از کویر»، شامل آثار علیرضا ناصر المعمار عصر جمعه ۱۳ مهرماه در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

محمدعلی سعیدی مدیر نگارخانه لاله درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، دستاورد سال ها تجربه نقاشی با تکنیک آبرنگ علیرضا ناصرالمعمار است که شامل دو بخش است. بخش اول مجموعه آثار خلق شده از آخرین نمایشگاه در سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ که عمدتاً واقعگرایانه و با تکنیک آبرنگ ساخته شده است و برخی تجارب متفاوت را نیز شامل می‌شود.

وی توضیح داد: بخش دوم آثار مربوط به مجموعه «عبور از کوی» است. میل به عبور از واقع‌گرایی و به تصویرکشیدن جهان خواب‌ها و خیال‌ها به اشکال مختلف از سال‌ها قبل در کار این هنرمند به چشم می خورد. این بار با ایده‌ای روشن تر و انگیزه ای مضاعف به تصویر گری چشم اندازهای خیالی برخاسته از تجارب خوش و ناخوش سفرهای پر تعداد پرداخته و مجموعه عبور از کویر را رقم زده است. در این مجموعه آثار با فرآیند، تکنیک ها و ابعاد متنوع کار شده و غرض بررسی تاثیر این تغییرات بر تجربه عملی، تاثیر بصری و نحوه برخورد مخاطب با اثر است. گالری لاله پیش از این میزبان دو نمایشگاه انفرادی از علیرضا ناصرالمعمار در سال های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۹ بوده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه همه روزه از ۱۴ تا ۲۲ مهر، شنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۷، پنج شنبه‌ها ۹ تا ۱۳ به غیر از ایام تعطیل دایر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

کد خبر 6243160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha