۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر:

۱۹ میلیارد تومان از سوی خیرین استان بوشهر جذب شد

۱۹ میلیارد تومان از سوی خیرین استان بوشهر جذب شد

بوشهر- قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر گفت: تاکنون به کمک مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ... بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف اسیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها به سنت هر ساله همزمان با سراسر کشور در مهرماه به منظور کمک با تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی و همچنین فرهنگ سازی کمک به هم نوعان میان دانش آموزان برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر در ادامه گفت: این مراسم با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیر و نیکوکار به منظور کمک به تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی انجام خواهد شد.

اسیری در خصوص روز شمار برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در استان گفت: این برنامه از ابتدای نیمه شهریور ماه تا ۳۰ مهر ماه با عنوان «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» آغاز شده که امروز زنگ نمادین آن در مدرسه دبستان دخترانه شهید معینی برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که به همت خیرین توانسته‌ایم لوازم التحریر کلیه آنها را فراهم نمائیم و در شروع سال تحصیلی تحویل آنها دهیم.

اسیری یاد آور شد: بیش از ۱۷ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیز داشته‌ایم که تاکنون به کمک مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و پتروشیمی‌ها بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جذب شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال گذشته با همت و تلاش کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و بعلاوه خیرین حقیقی و حقوقی بویژه شورای راهبردی صنعت پتروشیمی مبلغ ۱۸ میلیارد تومان نقد، لوازم تحصیلی و خدمات فرهنگی جذب و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین نیکوکار گفت: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کنند و یا از طریق شماره اعلام شده این کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اهدا کمک‌های غیرنقدی از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام (ره) در سراسر استان مقدور و مهیا است.

کد خبر 6243186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha