۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان: 

۹۱ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته کودک در استان سمنان برگزار می‌شود

۹۱ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته کودک در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کودک در استان خبر داد و گفت: ۹۱ عنوان برنامه استانی با حضور کودکان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مزینانی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی کانون پرورش فکری استان سمنان از برگزاری برنامه‌های هفته کودک در استان خبر داد و ابراز کرد: برای این ایام ۹۱ عنوان برنامه شاخص استانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۶۳۰ برنامه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی این هفته در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: گردهمایی بیش از ۳۵۰ کودک از زبان‌آموزان کانون زبان ایران، در زمره برنامه‌های شاخص این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی فراجا به مناسبت هفته کودک در استان برگزار می‌شود، گفت: در این ایام حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری شامل ۱۰ اجرا در سمنان، شاهرود و میامی را شاهد خواهیم بود.

مزینانی با بیان اینکه طی هفته کودک شوراهای نوجوانان و خانواده استان سمنان راه اندازی خواهند شد، ابراز کرد: کودکان همچنین در این ایام آغاز فعالیت کانون‌یاران را جشن خواهند گرفت که هدف از آن تمرین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی کودکان است.

وی از برگزاری جشنواره کودک، نوجوان و رسانه در استان سمنان به مناسبت هفته کودک خبر داد و افزود: افتتاحیه جشنواره ملی در مسیر آفرینش از دیگر مراسم هفته کودک در استان سمنان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با بیان اینکه در سراسر استان ۴۲ دستگاه اجرایی طبق قانون در حوزه کودک وظیفه دارند، گفت: متأسفانه در هفته کودک فقط شش دستگاه از این بین برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند که می‌طلبد بقیه دستگاه‌ها هم به مقوله کودک عنایت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6243190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha