۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

زنگ عاطفه ها در ۹۰۰ مدرسه ایلام نواخته شد

زنگ عاطفه ها در ۹۰۰ مدرسه ایلام نواخته شد

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: زنگ عاطفه ها در ۹۰۰ مدرسه ایلام نواخته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آئینی که با حضور فرماندار ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، زنگ عاطفه‌ها با شعار آینده ساز باشیم بصورت همزمان در ۹۰۰ مدرسه استان ایلام نواخته شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: همه کمک‌هایی که امروز در مدارس استان جمع آوری می‌شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش و مدیران مدارس قرار می‌گیرد.

ناصر مرادی با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار دانش آموز نیازمند در استان مددجوی کمیته امداد هستند گفت: همه ی این دانش آموزان امسال و همزمان با بازگشایی مدارس بسته ی تحصیلی رایگان دریافت می‌کنند.

فرماندار ایلام نیز در این آیین در سخنانی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز جامعه، کمیته امداد توانسته با خدمات متنوع خود به حمایت اقتصادی از خانواده‌ها برخیزد و این مشکلات را کم رنگ نماید.

عبدالصاحب نادری با عنوان اینکه اجرای عدالت مهم‌ترین هدف نظام جمه ۸و ری اسلامی است تصریح کرد: خدمت حمایتی و اقتصادی به خانواده‌های نیازمند از بهترین روش‌های اجرای عدالت است.

وی در ادامه گفت: با مشکلات اقتصادی عدیده ای که امروز کشورمان با آن مواجه است همه ما وظیفه داریم کمک و خدمت به قشر نیازمند را در اولویت قرار دهیم.

کد خبر 6243223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha