۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

همه مردم متحدانه خواهان انتقام خون شهدای لبنان و غزه هستند

همه مردم متحدانه خواهان انتقام خون شهدای لبنان و غزه هستند

سنندج-مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهادت حسن نصرالله و سایر شهادت‌های منطقه موجب تحریک غیرت ملی در منطقه بوده و همه مردم متحدانه خواهان انتقام خون شهدا هستند.

حجت‌الاسلام طاها توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت به تمام کسانی که دل در گرو انسانیت، اعتلای فرهنگ ناب اسلام، دل در گرو مفاهیم تجلی ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت و مجاهدت و در تقابل با جبهه استکبار دغدغه‌مند هستند، اظهار کرد: در دوران معاصر همه مسلمانان و جنبش‌های آزادی بخش دنیا مرهون انقلاب اسلامی امام و رشادت مردم انقلابی ایران هستند که در ۴۵ سال در همه برهه‌های مختلف حامی همه بودند.

وی افزود: جبهه مقاومت با همین اهداف و راهبردها و در مقابل ماشین جنگی استکبار رفتارش را از جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کرده است.

وی گفت: افتخار ما این است که به اعتبار این مفاهیم و وجود شهدا چه شیعه و چه سنی و همه شهدای اسلام راه ۴۵ ساله را طی کردیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: هیچ مکتبی در تأمین ارضای معنوی نمی‌تواند تکمیل کننده باشد اما دین اسلام به عنوان مکتب نجات بخش در فضای عمومی به اعتبار انقلاب اسلامی و با مؤلفه استکبارستیزی مشت عزت را به جوانان بخشید.

غزه و فلسطین با ایستادگی در مقابل استکبار به عزت رسیدند

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: مردم غزه و فلسطین با هزینه جان و مال و با دست خالی در مقابل استکبار ایستاد و به عزت رسیدند، عزتی که مبنای آن دین اسلام است.

وی اذعان کرد: شهید نصرالله یک مکتب و راه سیاسی است، مجاهدی کبیر، و عالمی فاضل، که پرچمدار جبهه مقاومت بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: شهید سیدحسن نصرالله، همه وجودش سراسر ولایتمداری بود و همین امر او را متمایز و برجسته کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی اذعان کرد: شهید نصرالله بزرگ شده و تعلیم یافته مکتب شهید صدر بود، مکتبی نمونه و برجسته که بزرگان زیادی را تعلیم داد.

شهادت شخصیت‌های برجسته و مجاهد بیانگر درماندگی رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام توکلی گفت: افتخار و عزت از آن مقاومت و اسلام است، هرچند عزادار بزرگان و شخصیت‌های سیاسی هستیم اما می‌دانیم که دشمن نسبت به اعمال این جنایت‌ها مستاصل و درمانده است.

وی بیان کرد: مقاومت نابود نمی‌شود و کسانی که در این راه مجاهدت می‌کنند، چه شهید شوند و چه به پیروزی برسند، در هر حال به سعادت رسیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حمایت ملت‌های آزادی‌خواه از مقاومت در جهان و تنفر جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی خود نشانه پیروزی است.

وی بیان کرد: آینده از آن جبهه مقاومت و مسلمانان است و به تعبیر سیدحسن نصرالله اگر هزار بار ما را بسوزانند باز هم از میثاق با مفاهیم و حاکمیت دینی دست بر نمی‌داریم.

دشمن به دنبال تغییر اندیشه و فرهنگ نسل جدید است

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس عنوان کرد: هدف دشمنان ما استفاده از تمام ظرفیت‌ها و خصوصاً تجهیزات و سلاح‌های مدرن برای تغییر در باور، اندیشه و فرهنگ نسل جدید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: جنگ شناختی و ترکیبی به راه افتاده همه ابعاد زندگی را در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرا گرفته که باید از همه جهت هوشیار بود تا ضربه نخوریم.

وی یادآور شد: دانشگاه قشر فرهیخته و بیدار ما است که حضور آنها در تجمعات و اعلام اعتراض و انزجار نسبت به وقایع این روزهای اخیر در لبنان بسیار ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: زمان پاسخگویی ما و هدف بازدارندگی که دنبال می‌کنیم رویکردی که پیوست معادلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده برای جلوگیری و ممانعت از ترس و ارعابی است که وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی بیان کرد: مقاومت تنها اماکن نظامی را بمباران می‌کند، موضوعی که شرع مقدس و الزامات دینی مسلمانان را به آن واداشته تا خون بی‌گناه ریخته نشود.

وی افزود: قطعاً هر کنشی واکنشی دارد و هر عملی عکس‌العملی دارد، طبق قاعده فیزیک هر چیزی بر اساس محکم بودن ضربه با چند برابر ضربه بیشتر بازخواهد گشت.

استکبار و رژیم غاصب باید واکنش هوشمندانه ما را در زمان خاص ببینند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: استکبار و غده چرکین آنها در منطقه باید واکنش هوشمندانه ما را در زمان خاص و با عمل دقیق و ابزار خاص ببینند تا افکار عمومی را هم اقناع کند و تا آخرین میخ را به تابوت نحس رژیم بزنیم.

وی گفت: این شهادت‌ها در منطقه الهام بخش هستند و مایه تحریک غیرت ملی در منطقه هستند، و در لبنان با چند دین و مذهب همگی متحدانه مقاومت و انتقام را خواهان هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: این درخواست انتقام فراگیر شده و مشت عزت را نسبت به شهادت سید حسن گره کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: افکار عمومی به دست استکبار است و حتی مظلوم نمایی می‌کند اما در نهایت انتقام سخت حق مسلم ماست.

کد خبر 6243280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha