۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبرداد؛

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی دریایی در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: مطابق اعلام سازمان هواشناسی و بررسی خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای روزهای آینده صادر شده است.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی نیز گفت: از ظهر پنج شنبه ۱۲ مهر تا ظهر شنبه ۱۴ مهر شرایط دریایی با توجه به وزش بادهای شمال غربی تا نزدیک به ۵۰ کیلومتر (محدوده ۵۰ نات) بر ساعت و احتمال افزایش طول موج ۱۲۰ سانتی متر (۷پ ا) در خلیج فارس با تاکید بر جزیره قشم، کیش، لاوان و لارک وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم صیانت از تورهای صیادی افزود: تدابیر لازم برای تردد شناورها در خلیج فارس دیده شود همچنین در مدت یاد شده از فعالیت‌هایی مثل شنا در سواحل خودداری شود.

وی همچنین از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه ۱۱ مهر تا شنبه ۱۴ مهر احتمال بارش باران و رعد و برق با تاکید بر شهرستان‌های بشاگرد، حاجی آباد و بستک و مناطق شرقی و مرکزی وجود دارد.

حسن زاده گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی وجود دارد بر همین مبنا لازم است هم استانی‌های گرامی از حضور و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی اجتناب کنند.

کد خبر 6243326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha