۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی:

حمایت امروز از کودکان سرمایه گذاری و آینده نگری برای فردا است

حمایت امروز از کودکان سرمایه گذاری و آینده نگری برای فردا است

بیرجند_ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: حمایت امروز از کودکان سرمایه گذاری و آینده نگری برای جامعه فردا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضا نخعی عصر سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان با محوریت هفته ملی کودک اظهار کرد: با توجه به اهمیت دوران کودکی و فلسفه برگزاری این کارگروه برای برجسته شدن موضوع کودکان، از همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در خواست می‌کنم حساسیت هفته ملی کودک را به خوبی درک کرده و به صورت جدی و عملیاتی پای کار بیایند.

وی در ادامه تاکید کرد: حمایت امروز از کودکان سرمایه گذاری و آینده نگری برای جامعه فردا است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری در دیدار با مربیان کانون مبنی بر اینکه اگر مسئولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسئله کودک و نوجوان را آن چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می‌کنم خیلی از آنهایی که مسئولند، از ساعت خوابشان هم خواهند زد تا به این مسئله بپردازند، افزود: اهمیت هفته ملی کودک بر هیچیک از ما پوشیده نیست.

مهدی مظهری گفت: لذا درخواست می‌کنم همه دستگاه‌های اجرایی حاضر در این جلسه به عنوان وظیفه اجتماعی شأن در این هفته به طور ویژه برای کودکان که آینده سازان ایران هستند، تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک را "برای کودکان، برای آینده" عنوان و تصریح کرد: با توجه به اهمیت دوران کودکی و فلسفه برگزاری این کارگروه برای برجسته شدن موضوع کودکان، از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم تا با درک حساسیت هفته ملی کودک، به صورت جدی و عملیاتی پای کار بیایند.

کد خبر 6243337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha