۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۹

سازمان مدیریت بحران تهران اعلام کرد؛

جمعه و شنبه هوای تهران خنک‌تر می‌شود

جمعه و شنبه هوای تهران خنک‌تر می‌شود

سازمان مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوای پایتخت روند افزایشی دارد اما روزهای جمعه و شنبه آینده برای پایتخت‌نشینان کاهش دما مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت بحران شهر تهران وضعیت جوی این استان در پنج روز آینده از امروز دهم مهرماه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی شده است.

همچنین طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، از روز چهارشنبه هفته جاری تا جمعه در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و احتمال انتقال گرد و غبار از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اطلاعات موجود، همچنین در روزهای جمعه و شنبه در ارتفاعات استان گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

دمای هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته تغییراتی داشته به طوری که گرم‌ترین دما مربوط به ایستگاه‌های مهرآباد، ژئوفیزیک تهران، شمیرانات – اقدسیه و شهر قدس با ۲۰ درجه سانتیگراد و سردترین دما را هم توچال با منفی ۲ درجه داشته است.

همچنین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به ۱۱۸.۱ میلیمتر رسیده که بیشترین بارندگی را فیروزکوه با ۱۷ میلیمتر و کمترین آن نیز با ۰.۲ میلیمتر فرودگاه امام خمینی (ره) به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6243431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha