اخبار لحظه به لحظه حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی؛

تل آویو موشکباران شد/ توقف پروازها در فرودگاه بن گورین

تل آویو موشکباران شد/ توقف پروازها در فرودگاه بن گورین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت ایران و فعال‌شدن آژیر هشدار در تمامی سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت ایران خبر می‌دهند.

شورای امنیت سازمان ملل از تصمیم خود برای برگزاری نشستی در ارتباط با تحولات غرب آسیا خبر داد. نشست مذکور قرار است فردا چهارشنبه برگزار شود.

آمریکا در واکنش به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد واشنگتن از این مسئله آگاهی نداشته است. مارک میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه گفت: ایران پیش از حمله به اسرائیل به ما در این زمینه اطلاع رسانی نکرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا امشب و پس از حملات تلافی جویانه ایران به اراضی اشغالی گفت: حمله تهران به اسرائیل غیرقابل قبول است!

رئیس جمهور آمریکا امشب و پس از حمله تلافی جویانه ایران به اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد: با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تماس خواهم گرفت. ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم. تیم امنیت ملی آمریکا در تماس دائم با همتایان اسرائیلی خود است. ایالات متحده به طور کامل از اسرائیل حمایت می‌کند.

منابع وابسته به مقاومت به المیادین اعلام کردند که پاسخ موشکی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی طی عملیات وعده صادق ۲ ضربات مهلکی را به ارتش این رژیم وارد کرده است.

این منابع تاکید کردند که پایگاه‌های صهیونیستی «حتساریم»، «نواتیم» و «رامون» در پی برخورد موشک‌های ایرانی دچار آسیب‌های شدیدی شده‌اند به گونه‌ای که دیگر قابل استفاده نیستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوریخواهان در انتخابات ماه نوامبر به حمله گسترده موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

ترامپ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جهان اکنون در آتش بوده و شرایط در حال خارج شدن از کنترل است. ما اکنون هیچ راهبری نداریم که کشور را اداره کند. جو بایدن که اصلاً حضور فیزیکی ندارد و کامالا هریس، معاون وی نیز از صحنه غایب است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امشب در واکنش به موشک باران تلافی جویانه اراضی اشغالی از سوی ایران اعلام کرد: ایران حدود ۲۰۰ موشک بالستیک را به سمت چندین سایت در اسرائیل شلیک کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع آمریکا به منظور نشان دادن حمایت‌های واشنگتن از این رژیم ادعا شده است: ناوشکن‌های نیروی دریایی آمریکا حدود ۱۰ موشک رهگیر به سمت موشک‌های ایرانی که به سمت اسرائیل در حرکت بودند شلیک کردند! اگر ایران به منافع آمریکا حمله کند، از شهروندان خود دفاع خواهیم کرد. ما این حملات بی پروا را محکوم می‌کنیم و از ایران می‌خواهیم که هرگونه حمله آتی از جمله از طریق نیروهایش را متوقف کند!

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: آمریکا نقشی فعال در حفاظت از اسرائیل در برابر حمله ایران داشته است.

سالیوان در این باره مدعی شد: نیروهای آمریکایی دوشادوش ارتش اسرائیل در رهگیری و انهدام موشک‌های شلیک شده از سوی ایران به سرزمین‌های اشغالی همکاری داشتند. ما همکاری نزدیکی در این زمینه با تل آویو داشتیم. ناوشکن‌های آمریکایی به همراه سامانه دفاع موشکی اسرائیل به طور واحد به حمله موشکی ایران پاسخ دادند.

سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پاسخ موشکی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را ضربه‌ای قوی به رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی توصیف کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از پاسخ موشکی ایران به جنایت‌های صهیونیست‌ها استقبال کرد.

جنبش حماس اعلام کرد: عملیات موشک‌باران قهرمانانه صورت‌گرفته از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مناطق گسترده در اراضی اشغالی‌مان را که در واکنش به تجاوز مداوم اشغالگران در حق ملت‌ها منطقه و در راستای ستاندن انتقام خون شهدای قهرمان امتمان، شهید مجاهد اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر عباس نیلفروشان انجام شد تبریک می‌گوییم.

وبگاه فلسطینی «غزه الان» اعلام کرد که موشک‌های ایرانی به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه نیز برخورد کرده است.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه ماجراجویی علیه ایران هشدار داد.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن از پاسخ موشکی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی استقبال کرد و آن را عملیاتی مشروع در راستای دفاع از خود و ادب‌کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی توصیف کرد.

المشاط همچنین ضمن اعلام ایستادگی یمن در کنار ایران افزود: به آمریکا نسبت به هرگونه بازی با آتش هشدار می‌دهیم. جنایت‌های دشمن اسرائیلی نباید بی پاسخ و مجازات بماند. ما آماده هستیم تا در صورت اتخاذ هرگونه تصمیم احمقانه از سوی آمریکا به اقدامات بازدارنده در برابر آن دست بزنیم.

آکسیوس به نقل از برخی مسئولان صهیونیست اعلام کرد که پس از عملیات سنگین موشکی کشورمان به سرزمین‌های اشغالی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در زیرزمینی واقع در اطراف قدس اشغالی تشکیل جلسه داده است.

پس از اصابت موشک‌های ایران، سکوی گازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل نوار غزه آتش گرفت.

رسانه‌های خبری از برخورد موشک‌های شلیک‌شده از سوی ایران به سکوی گازی صهیونیستی «عسقلان» خبر دادند.

تل آویو موشکباران شد/ توقف پروازها در فرودگاه بن گورین

خبرنگار المیادین گزارش داد که موج جدیدی از موشک‌ها از آسمان غزه در حال حرکت به سوی سرزمین‌های اشغالی رؤیت شده است.

همچنین المیادین گزارش داد که شاهدان محلی وقوع حریق در اطراف دریای غزه پس از برخوردهای موشک‌های ایرانی به هدفی صهیونیستی در این منطقه را مشاهده کرده‌اند.

مردم مظلوم غزه با دیدن موشک‌ها در آسمان به شادی پرداختند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در یک ساعت گذشته ۱۸۶۴ آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

رویترز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله موشکی ایران آسمان سرزمین‌های اشغالی را بسته است.

منابع پزشکی رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن چند صهیونیست در پی برخورد موشک‌های ایران به تل‌آویو خبر دادند.

برخی منابع اعلام کردند که دست کم ۱۰۲ موشک از سمت ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

آژیر هشدار در بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌های اشغالی از جمله، قدس اشغالی، بئر السبع و اطراف صحرای نقب به صدا درآمده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تمامی شهرک‌نشینان صهیونیست به سوی پناهگاه‌ها گریخته‌اند.

گودال حاصل از اصابت موشک‌ها و شادی فلسطینی‌های ساکن مناطق اشغالی علیرغم آسیب دیدن خودروهایشان در فیلم زیر مشاهده می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد چندین موشک به «تل آویو»، قدس اشغالی و مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

برخی رسانه‌ها شمار موشک‌های شلیک‌شده از سمت ایران را ۴۰۰ موشک عنوان کردند.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که یک ساختمان در شمال تل‌آویو هدف قرار گرفته است.

علاوه بر این برخی رسانه‌ها از برخورد موشک‌ها به چندین نقطه دیگر در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توقف پروازهای فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو خبر دادند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی برای آنچه «دفاع از خود علیه حمله‌ها و حمایت از نیروهای خود در منطقه» خواند آماده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد چندین موشک به «تل آویو»، قدس اشغالی و مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

برخی رسانه‌ها شمار موشک‌های شلیک‌شده از سمت ایران را ۴۰۰ موشک عنوان کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از موج دوم حملات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حادثه تمام نشده است و ممکن است چندین موج حمله موشکی دیگر نیز از سوی ایران صورت بگیرد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز شلیک اتش ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی را «بدون توقف» توصیف کردند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که تمامی صهیونیست‌ها در حال حاضر به پناهگاه‌ها گریخته‌اند.

نیویورک تایمز اعلام کرد: به نظر می‌رسد که زمان رسیدن موشک‌های ایران به «اسرائیل» کمتر از ۱۵ دقیقه بوده است. این به معنی بالستیک‌بودن این موشک‌ها است.

در حال تکمیل..

کد خبر 6243454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha