۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴

مهر گزارش می‌دهد؛

تبریک کردها به دلیرمردان سبزپوش/حملات موشکی مایوس کننده رژیم غاصب

تبریک کردها به دلیرمردان سبزپوش/حملات موشکی مایوس کننده رژیم غاصب

سنندج_ دلیر مردان سبز پوش ایران اسلامی با عملیات موشکی به دشمن صهیونیستی و کودک کش موجب شادمانی مردم سراسر کشور شدند و کردستانی‌ها با تبریک به سپاه پاسداران از آنها تقدیر کردند.

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: کافی است افتخاری از افتخارات ایران اسلامی را یادآور شویم تا شاهد شوق و شادی در چهره مردمان کردستان باشیم.

افتخار از پیروزی در جنگ تحمیلی، افتخار در عملیات وعده صادق و شامگاه سه شنبه دهم مهرماه گوشه‌هایی از افتخارات پرسُرور این سرزمین است که امنیت، آسایش و سربلندی را بر آسمان و زمین ایران زمین می‌فشاند.

امشب سبزپوشان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در اقدامی ارزشمند با حملات موشکی به اشغالگران رژیم کودک کش شادی را نثار وجود ایرانیان کردند و سراسر استان کردستان نیز غرق شادی و سرور شد.

کردستانی‌های مؤمن و انقلابی امشب به خیابان‌ها آمدند و با تجمعات خود در برخی شهرهای استان شادمانی خود را از حملات سپاه اعلام داشتند و از سپاه پاسداران تشکر کردند.

«الله اکبر» سر می‌دادند و «سپاه پاسداران تشکر تشکر» را فریاد می‌زدند و از فرط خوشحالی مثل همیشه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را طنین‌انداختند.

اینجا میدان آزادی سنندج و ساعت ۱۰:۳۰ شامگاه سه شنبه، مملو از جمعیت مردمانی است که از فرط شادمانی به خیابان آمده‌اند تا از آفرینش عزت و افتخار توسط سبزپوشان سپاه قدردانی کنند.

تبریک کردها به دلیرمردان سبزپوش/حملات موشکی مایوس کننده رژیم غاصب

عملیات موشکی سپاه عامل خوشحالی مسلمانان

یکی از بانوان کردستانی که برای ابراز شادمانی و تشکر از سپاه پاسداران به خیابان آمده بود، اظهار کرد: ایرانی بودن همیشه مایه افتخار بوده و هست و اینکه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح امشب با حمله موشکی مایه خوشحالی مردم ایران، لبنان و غزه و فلسطین شده‌اند، خوشحالی‌هایی از جنس همدلی را رقم زده است.

وی افزود: مردم کردستان همیشه قدردان زحمات سپاه پاسداران و حافظان امنیت و آرامش این مرز و بوم بوده و هستند و امشب نیز با این اقدام سپاه خوشحالی خود را به خیابان‌ها آوردند.

تقدیر از سپاه پاسداران

ستاره دلشاد از بانوان کردستانی نیز ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام سپاه اعلام کرد: این پیروزی بزرگ جای سپاسگزاری از خداوند متعال و تشکر از نیروهای سپاه را دارد چرا که در همه مردم امشب شاد شد.

وی افزود: امشب یک ایران خوشحال است که اقتدار فرزندان این سرزمین را اینگونه می بیند.

تبریک کردها به دلیرمردان سبزپوش/حملات موشکی مایوس کننده رژیم غاصب

اقدام سپاه اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

دیگر شهروند سنندجی که با صدای بلند مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زد نیز بیان کرد: مگر می‌شود اقتدار کشورمان شادمانمان نکند، مگر می‌شود یاس دشمن و ناامیدیشان مایه امیدوارم نشود.

وی بیان کرد: امشب خوشحالم و از شادمانی‌هایی که نیروهای سپاه پاسداران ایجاد کردند تقدیر می‌کنم.

وی اضافه کرد: باید این خوشحالی را به تمامی کسانی که دل در گرو اسلام دارند و با مردم مظلوم غزه و فلسطین همراه هستند تبریک گفت و از رژیم کودک کش و دشمنی که کاری بجز تجاوز به خاک کشورهای دیگر و شهادت و کشتار وحشیانه زنان و کودکان بی دفاع را ندارد خواست که از اقدامات وحشیانه خود دست بکشند.

کودکی پرچم به دست از داخل خودرو همراه والدینش نیز با تکان دادن پرچم ایران در دستانش شادمانیش را که نشأت گرفته از خوشحالی والدینش است، نشان می‌دهد.

تبریک کردها به دلیرمردان سبزپوش/حملات موشکی مایوس کننده رژیم غاصب

موتور سواران دور میدان آزادی می‌چرخند و پرچم فلسطین و ایران را به نمایش می‌گذارند، خودروها با بوق زدن شادمانی خود را بیان می‌کنند و اینگونه کل مردم از این زیبایی‌ها خوشحالند.

مردم شهرستان بیجار نیز امشب با حضور در میدان آیت‌الله فاضل گروسی شادمانی خود را نشان دادند و از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران تقدیر کردند.

این عملیات سپاه پاسداران در انتقام خون شهدا دل همه ملت ایران اسلامی را شاد کرد و وحدت امت واحده اسلامی را تقویت می‌کند و سران رژیم غاصب قطعاً خواب خوش نخواهند داشت.

کد خبر 6243588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha