۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵

مورایس: در تیم من اسم‌ها بازی نمی‌کنند

مورایس: در تیم من اسم‌ها بازی نمی‌کنند

اصفهان -سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی می‌کنیم بهترین ۱۱ نفر را در زمین بچینیم و در تیم من اسم‌ها بازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس امشب سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار کرد: بازی خوبی داشتیم هرچند کارمان تا قبل از گل اول اصلاً ساده نبود.

وی افزود: آماده بودیم و ذهنیت امروز مانند مسابقات گذشته بود. گاهی حریف نقاط قوت و ضعفی دارد که برایمان قابل دست‌یابی است مانند امروز که شانس گلزنی داشتیم اما در بازی قبل حریف خیلی خوب دفاع کرد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: با کار کردن می‌توانیم راه نفوذ حریفان را پیدا و گلزنی کنیم. ریکاوری و آنالیز خوبی برای این بازی داشتیم و هرروز درحال رشد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم شرایط را برای غلبه بر حریفان مهیا کنیم. البته گاهی اتفاق نمی‌افتد که این به معنای آن نیست که می‌خواهیم به نتیجه بد عادت کنیم.

مورایس گفت: امشب دابو بهترین بازیکن زمین معرفی شد. او کیفیت شوت‌زنی بالایی دارد و ما از او می‌خواهیم در زمین بیشتر شوت بزند. امروز چیز متفاوتی از خود نشان داد و برخلاف قبل که ذهنیتش این بود که بیشتر باید توپ را نگه داشته و از عقب کنترل کند، خوشحالم که او را در فضای جدیدی دیدم.

وی افزود: برای ترکیب تیم به بازخوردها و فعالیت‌های بازیکنان نگاه کرده و عمل می‌کنیم و سپس سعی می‌کنیم بهترین ۱۱ نفر را در زمین بچینیم. در تیم من اسم‌ها بازی نمی‌کنند برای همین چون امشب باید تاکتیک متفاوتی بازی می‌کردیم بازیکنانی که در روند آماده‌سازی بهتر بودند را انتخاب کردیم و بعضی بازیکنان بازی نکردند.

مورایس ادامه داد: این ذهنیت در سپاهان وجود دارد که در فاز هجومی بهتر عمل کنیم، ادامه داد: بازی بعدی ما در آسیا مقابل شارجه است. در این رقابت‌ها همه تیم‌ها خوب هستند اما سعی می‌کنیم در صدر باشیم. امروز بردیم و هواداران خوشحال بودند. تمام تلاش خود را برای خوشحال ماندن آن‌ها می‌کنیم.

کد خبر 6243620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha