۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

آمادگی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان برای اجرای دستور فرمانده کل قوا

آمادگی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان برای اجرای دستور فرمانده کل قوا

اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دست‌ها روی ماشه آماده اجرای هر دستوری از سوی فرمانده کل قوا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ حسن شاهوار پور سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در طول زمان جبهه حق و باطل گاهی موفقیت دارند و گاهی عدم موفقیت، اما دستاوردهای باطل همیشه ظاهری است درحالی که جبهه حق در هر صورت پیروز است زیرا چه کشته بشویم چه بکشیم در هر ۲ حالت ما پیروزیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی نقطه امیدی برای همه مردم مستضعف در جهان است که اراده خداوند بر آن شد تا ملت ما در ذیل یک انقلاب فارغ از نگاه‌های باطل و مادی، یک تفکر الهی را پایه گذاری کند و روز به روز در جهان گسترش یابد.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: حتی در آمریکای جنوبی که ایالات متحده نفوذ زیادی دارد و آفریقا که کشورهای اروپایی حضور دارند، نیز به سمت کشور ما جذب می‌شوند.

وی بیان کرد: جنبشی در جهان شروع شده و با ترور و شهادت رهبران و افراد قابل کنترل نیست زیرا یک تفکر رو به گسترش است و با اقدام خشن جنایتکارانه نمی‌شود نفس‌ها را در سینه حبس کرد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: در دفاع مقدس شرق و غرب عالم همدست شدند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما نتوانستند و ما ثابت کردیم یک حرکت جدید با کمک‌های الهی آغاز کردیم، لذا حالا نیز باید مانند گذشته چنان سطح امنیتی و دفاعی و تهاجمی خود را قدرتمند کنیم، تا مصون باشیم؛ چاره‌ای جز این نداریم، زیرا آنها خواهان تجزیه و نابودی ما هستند، در این شرایط چه باید کرد؟

وی بیان کرد: ماهیت قلدری و استکباری همین است که دائم به دیگران بپرد؛ مانند اوباشی که افراد ضعیف را پیدا می‌کنند و زور خود را به آنها نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: زمانی شیعیان در لبنان به دلیل حضور استعمار فرانسه به عنوان شهروند دسته چندم به حساب می‌آمدند ولی با روشنگری شیعیان توانستند که قدرتمند شوند وقتی که این اتفاق رخ داد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان حمله کرد و بیروت غربی را اشغال کرد ولی جوانان شیعه لبنانی با نیروهای متجاوز صهیونیستی مبارزه کردند و حرکتی شکل دادند به نام حزب الله.

وی گفت: این جریان روز به روز به عنوان ظرفیتی برای ایجاد یک جبهه تمام عیار منطقه‌ای برای ایران توسعه یافت زیرا ایران به تنهایی نمی‌تواند با دشمن خیره سری مانند آمریکا مقابله کند و باید حتماً دیگر مسلمانان نیز آن را همراهی نمایند.

سرتیپ شاهوار پور در خصوص طوفان الاقصی توضیح داد: این رویداد در یک زندان محاصره شده روی داد که نتیجه فشارهایی بود که رژیم صهیونیستی آن را اعمال می‌کرد در حالی که جمهوری اسلامی هیچ نقش و دخالتی در آن نداشت.

وی گفت: پس از آن رژیم صهیونیستی شروع به بمباران کرد و آمریکا خروار خروار سلاح روانه اسرائیل کرد تا برای به کار بردن در یک منطقه بدون دفاع استفاده شود و طبیعی است که باید هر آزاده‌ای از این مردم دفاع نماید.

سرتیپ شاهوار پور گفت: ۲ نوع جنگ داریم که یکی نیابتی است که اطلاعاتی و امنیتی بوده و همیشه بین ما و رژیم اسرائیل برقرار بود ولی امروز آنها درگیر جنگی تمام عیار هستند که اقتصاد و زندگی شأن مختل شده و لازم می‌بینند آمریکا و اروپا نیز پایشان وارد این نبرد گردد، در غیر این صورت اسرائیل پس از اتمام جنگ دچار چالش‌های عظیمی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان گفت: حتماً جبهه مقاومت با جدیت مقابل اسرائیل مبارزه می‌کند و اگر از مرز لبنان عبور کند، تلفات بسیار زیادی خواهد دید؛ ما نمی‌خواهیم جنگی علیه مردم شروع شود، اما نمی‌شود که در برابر جنایات علیه مردم فلسطین سکوت کرد.

سرتیپ شاهوار پور با بیان اینکه هر کسی با توجه به این مسئله نگران می‌شود و باید هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام دهد، افزود: سید حسن نصرالله نیز با توجه به نزدیکی به مرزهای فلسطین اشغالی به دفاع از فلسطین پرداختند و هزینه‌های آن را نیز می‌پذیرند.

کد خبر 6243625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha