۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸

گفت و گوی مهر؛

صهیونیست‌ها راه فراری ندارند/منطقه بدون اسرائیل به آرامش می‌رسد

صهیونیست‌ها راه فراری ندارند/منطقه بدون اسرائیل به آرامش می‌رسد

بندرعباس- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی نشان داد که صهیونیست‌ها راه فراری ندارند و منطقه با نابودی آن‌ها به آرامش می‌رسد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا راهبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهادت شهید حسن نصرالله اگر چه امت اسلام و آزادی خواهان جهان را سوگوار کرد اما راه و مکتب این شهید سرافراز متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت و اقتداری بیشتر در جهت نابودی رژیم جعلی صهیونیستی حرکت خواهد کرد.

وی افزود: دبیرکل حزب حزب‌الله لبنان و سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان به رفقای شهید خود پیوستند و به آرزوی دیرینه خود پیوستند اما صهیونیست‌ها باید بدانند هر قطره خونی که از یک شهید بر روی زمین می‌ریزد موجب می‌شود مجاهدان در نیل به سمت اهدافشان مصمم‌تر شوند و این یعنی رژیم صهیونیستی به ساعت مرگ خود نزدیک تر می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب گفت: شهدای مقاومت حمایت از مردم فلسطین و غزه را سند افتخار خود می‌داند.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های اصلی نیروهای جریان مقاومت روحیه ظلم ستیزی و شهادت طلبی آن‌ها است و همین روحیه محرکی برای رساندن رژیم موقت صهیونیستی به پایان کار است.

حجت‌الاسلام راهبر با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در نقطه صحیحی از تاریخ قرار گرفته‌اند و سیلی محکمی که بر پیکره رژیم موقت اسرائیل وارد آمده نشان‌گر فتح قله‌های امنیتی نظامی توسط ایران است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ نشان داد صهیونیست‌ها هیچ راه فراری ندارد و هیچ یک ابزارهای جنگ الکترونیک و گنبدهای آهنین آن‌ها نمی‌تواند راه نجاتی برای آنها ایجاد کند چرا که موشک‌ها منطبق با اراده نیروهای مسلح فرود می‌آیند و منفجر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده است و قطعاً با نابودی کامل این رژیم افیونی و سرطانی منطقه روی آرامش را به خود خواهد دید چرا که محور تمام شرارت‌ها و ناآرامی‌ها در منطقه رژیم اشغالگر قدس است.

کد خبر 6243629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha