۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲

با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه

حمایت کامل حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه

مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای بر حمایت حوزه های علمیه از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش علیه رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه قدردانی و حمایت حوزه‌های علمیه از فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه، ارتش و نیروهای مسلح که به امضای آیت الله اعرافی رسیده است، بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین مبیر الظالمین

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه دلاور اسلامی به رژیم سفاک، وقیح و بی آبروی صهیونیستی دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت مند مقاومت را که مصیبت زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.

حوزه های علمیه با همه وجود از تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می داند و از آن حمایت همه جانبه و جانانه به عمل می آورد.

همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسئولان می خواهند هرگونه تهدید یا عکس العمل رژیم صهیونسیتی و دولت های جنایتکار پشتیبان آن را با سنگین ترین و شدیدترین پاسخ همراه کند.

ووَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

علیرضا اعرافی

کد خبر 6243679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha