۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۰:۱۴

فرماندار گناوه:

ظرفیت بازاریان گناوه در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده شود

ظرفیت بازاریان گناوه در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: بازاریان گناوه افراد متدین، خیر، مؤمن و انقلابی هستند و باید از این ظرفیت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهر بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت اظهار کرد: این وعده صادق را رهبری فرمودند که پیروزی نهایی از آن مقاومت و حزب الله خواهد بود و خون این شهیدان بزرگوار انقلاب، نظام اسلامی و جبهه مقاومت این درخت را آبیاری خواهد کرد.

فرماندار گناوه با بیان اینکه صدای شکستن استخوان‌های دشمن صهیونیستی به گوش می‌رسد، گفت: در دوران مقدس این موضوع به تجربه برای ما ثابت شده است که هر گاه دشمن دیوانه وار به هدفی حمله می‌کند این نقطه اوج ضعف آنها است و امروز شاهد این امر در رژیم جنایتکار صهیونیستی هستیم.

وی گفت: اگر چه شهادت شهید «سید حسن نصرالله» برای حزب الله و مقاومت ضربه بزرگ و شاید جبران ناپذیر بود اما مردان بزرگ دیگری امروز جایگزین و ادامه دهنده راه این شهیدان خواهند بود و این راه تداوم خواهد یافت.

فرماندار گناوه با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان که در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی و کارهای فرهنگی همکاری نکردند به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام تا برخورد شود.

ظرفیت بازاریان گناوه در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده شود

وی بیان کرد: نشستی با مسئولیت فرماندار شهرستان متشکل از دستگاه‌های مربوط در اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار و در این زمینه کمیته‌های زیر مجموعه تشکیل شود و هر یک از ادارات و دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: بسیاری از کارهای فرهنگی باید خودجوش و مردمی انجام شود و انتظار می‌رود دانشگاه‌ها، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش و هیئت‌های مذهبی در این زمینه همکاری کنند.

از تعیین روز گناوه حمایت و استقبال می‌کنیم

فرماندار گناوه با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در انتخاب روز دوم فروردین به عنوان «روز گناوه» گفت: از انتخاب و تعیین روز دوم فروردین به عنوان روز گناوه که به یاد شهدای والامقام شهرستان در عملیات غرور آفرین فتح المبین در دوم فروردین سال ۶۱ انتخاب شده است با افتخار استقبال و از آن حمایت می‌کنیم.

ظرفیت بازاریان گناوه در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده شود

فرماندار گناوه با اشاره به اقامه نماز در ادارات گفت: مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گزارشی از اقامه نماز ادارات تهیه و ارائه دهد.

صفری گفت: کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده است که بسیاری از این فعالیت‌ها و عملکردها ناگفته مانده است و باید این نقاط مثبت و امیدوارکننده بیشتر بیان شود.

وی تصریح کرد: بازاریان گناوه افراد متدین، خیر، مؤمن، متدین، انقلابی هستند و باید از این ظرفیت با برنامه ریزی بیشتر در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهر بهره برد.

وی گفت: دبیر شورای فرهنگ عمومی مصوبات شورای مربوط به هر کدام از دستگاه‌ها و ادارات را به آنها اعلام و اجرای آن را پیگیری کند و اقدامات انجام شده یا انجام نشده را با دلیل آن مشخص کند.

کد خبر 6243748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha