۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۰:۰۵

گفت و گوی مهر؛

رسانه‌های گیلان اخبار را از منابع رسمی اعلام کنند

رسانه‌های گیلان اخبار را از منابع رسمی اعلام کنند

رشت- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی گفت: رسانه‌های گیلان اخبار را از منابع رسمی پیگیری و اعلام کنند.

قاسم مصفا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهیر سیدحسن نصرالله مجاهدی نستوه، رهبری انقلابی و انسانی الهی بود که در راه آزادی قدس و اعتلای محور مقاومت و حزب الله شهید شد.

وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق ۲ از سوی ایران اسلامی بیان کرد: طبق فرموده حضرت آقا، ایران اسلامی و محور مقاومت پاسخ دندان شکنی به جنایات و گستاخی‌های رژیم صهیونیستی داد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی اضافه کرد: رسانه‌های استان گیلان اخبار را از منابع رسمی پیگیری و اعلام کنند.

وی با اشاره به قرارگیری کشور در شرایط و وضعیت خاص از رسانه‌های استان خواست، از انتشار هر گونه مطلب به نفع دشمن و تضعیف کشور، دولت، سپاه و ارتش خود داری نموده و در انتشار اخبار دقت کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: رسانه‌های گیلانی پوشش اخبار پاسخ دندان شکن و موشکی سپاه پاسداران را به سرزمین‌های اشغالی را انتشار و برای مردم بازگو کنند.

کد خبر 6243785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha