۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۶

وزیر دفاع: عملیات‌های بعدی بسیار شدیدتر خواهد بود

وزیر دفاع: عملیات‌های بعدی بسیار شدیدتر خواهد بود

ویر دفاع بیان کرد: عملیات مشروعیت داشت و منطبق بر قوانین بین‌المللی هست ولی اگر جسارت‌های رژیم ادامه یابد عملیات‌های بعدی ما بسیار شدیدتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با شبکه خبر ضمن تبریک عملیات موفق و قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عملیات در پاسخ مطالبه مردم به جسارت رژیم صهونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در داخل کشور ما بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» بسیار مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده با موفقیت کامل انجام شد، گفت: در این عملیات تنوعی از تولیدات موشکی کشور متناسب با اهداف تعیین شده و سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی استفاده شد.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده با بیان اینکه اهداف تعیین شده در این عملیات نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی بود، افزود: این اهداف پایگاه‌هایی بودند که در عملیات‌های رژیم صهیونیستی به خصوص در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه بیشتر به کار گرفته شده بودند.

وزیر دفاع این عملیات را کاملاً مشروع دانست و اظهار کرد: این عملیات کاملاً منطبق بر قوانین بین المللی بوده است و در صورت اقدام و پاسخ رژیم صهیونیستی فازهای بعدی اقدامات جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سلاح‌های پیشرفته‌ای که در اختیار دارد بسیار شدید تر خواهد بود.

امیر نصیر زاده ادامه داد: این عملیات یک پاسخ متقابل در راستای ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران بود و اگر رژیم صهونیستی در اثر اشتباه محاسباتی پاسخی دهد، عکس العمل ما بسیار سخت‌تر خواهد بود.
وزیر دفاع در پایان با اشاره به اینکه این عملیات گوشه‌ای از توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران بود، یادآور شد: اگر پشتیبانان این رژیم جلوی ادامه جسارت‌های این رژیم کودک کش را نگیرند و منطقه را به سمت جنگ بکشانند از موشک‌هایی با فناوری و شدت آسیب بالاتر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6243788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha