۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱:۱۰

فرمانده سپاه لرستان تأکید کرد؛

پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش

پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش

خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تأکید کرد: اسرائیل جنایت‌کار باید بداند در صورت ادامه ماجراجویی‌ها و جنایات خونبار خود پاسخی سخت‌تر و کوبنده‌تر دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی حملات قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله القاصم الجبارین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد در راه حمایت از مظلومین و مستضعفان عالم و دفاع از حقوق مشروع و قانونی خود بااقتدار و صلابت ایستاده است و با حملات قهرمانانه موشکی نیروی پرتوان هوا و فضای خود، موجب غرور و عزت ایرانیان عزیز و آزادی‌خواهان عالم و مجاهدان محور مقاومت شد.

بدین‌وسیله این موفقیت چشمگیر در حمله موشکی به مواضع مهم و از پیش تعیین شده در قلب رژیم غاصب صهیونیستی را به امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران و خانواده‌های معزز شهدای فلسطین و لبنان و محور مقاومت تبریک گفته و ان‌شاءالله به وعده فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله پیروزی نهایی قطعاً با جبهه اسلام خواهد بود و اسرائیل جنایت‌کار باید بداند در صورت ادامه ماجراجویی‌ها و جنایات خونبار خود پاسخی سخت‌تر و کوبنده‌تر از جانب مجاهدان محور مقاومت و سپاه پر افتخار اسلام در انتظار آنان خواهد بود.

کد خبر 6243873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha