۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۱

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی خبرداد؛

آغاز رویداد کتیبه‌نویسی اختصاصی حمایت از جبهه مقاومت در حرم رضوی

آغاز رویداد کتیبه‌نویسی اختصاصی حمایت از جبهه مقاومت در حرم رضوی

مشهد- مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، از آغاز رویداد کتیبه‌نویسی اختصاصی در راستای حمایت از جبهه مقاومت در بارگاه نورانی ثامن‌الحجج (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خالقی با اشاره به اقدامات مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در حوزه فضا آرایی گسترده با موضوع تسلیت و تعزیت شهادت سید حسن نصرالله در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: طراحی، چاپ و نصب دیوارنگاره در چهارراه شهدا، طراحی رینگ‌های ورودی در قالب تابلو، چاپ استندهای تسلیت برای مجموعه‌های مختلف وابسته به این استان نورانی، طراحی پوسترهایی ویژه اماکن مختلف و… از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات این مدیریت، طراحی و اجرای دستی دیوارنگاره اثر هنرمند مطرح کشورمان استاد عرب تهرانی است که ویژه ایوان‌های طلای صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر رضوی و در دست انجام است.

وی اضافه کرد: طراحی این کتیبه فردا ۱۱ مهرماه به اتمام می‌رسد و در سر درب ایوان طلا صحن انقلاب حرم مطهر رضوی نصب خواهد شد.

خالقی تصریح کرد: این دیوارنگاره با محتوای آیه ۵۶ سوره مائده «فَانَّ حِزبَ الله هُمُ الغالِبون» با مضمون «کسی که ولایت خدا و رسول او و مؤمنان را بپذیرد غالب است، زیرا از حزب‌الله است و حزب‌الله هم همواره غالب است» در دست طراحی است.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ادامه داد: این اقدام برای نخستین‌بار و باهدف حمایت از مقاومت و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در حرم مطهر رضوی اجرا و نصب خواهد شد.

کد خبر 6244045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha