آسیب‌های جدی به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله ایران

آسیب‌های جدی به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله ایران

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به دنبال حملات گسترده موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی این رژیم دچار آسیب‌های جدی شده و پروازهای جنگنده‌های آن با اختلالات چشم‌گیری مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه «صحافه ۲۴»، رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تأیید کرد که نیروی هوایی این رژیم دچار آسیب‌های جدی شده است.

این اتفاق پس از حمله گسترده ایران که به طور عمده بر پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی متمرکز بود، رخ داد.

رسانه‌های عبری به نقل از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای هوایی آسیب دیده‌اند، اما آن‌ها سعی در کم اهمیت جلوه دادن آن با توصیف این خسارات به عنوان «جزئی» دارند.

ایران نیز اعلام کرده بود که ۳ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و یک مقر امنیتی موساد در شمال تل‌آویو را هدف قرار داده است.

ویدیوهایی که از لحظات حمله ایران منتشر شده‌اند، نشان‌دهنده اصابت موشک‌ها به بخش‌هایی از فرودگاه بن گوریون است که شامل یک بخش نظامی نیز می‌باشد.

همچنین این حملات به دیگر پایگاه‌ها در تل‌آویو و شهرهای شرقی و غربی سرزمین‌های اشغالی نیز رسیده است.

در ساعات اخیر شدت حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان بیش از نصف کاهش یافته است، که این کاهش نشان‌دهنده دشواری در پرواز جنگنده‌های این رژیم است.

این افت حملات به ویژه در جبهه لبنان در زمانی حساس رخ می‌دهد، آن هم در شرایطی که رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حمله زمینی خود را آغاز کرده است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به عنوان عامل برتری نظامی این رژیم شناخته می‌شود و خارج شدن بخشی از این سیستم، توانایی رژیم صهیونیستی را در اجرای حملات هوایی به شدت کاهش می‌دهد.

کد خبر 6244157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha