۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

محمد میرزمانی در گفت‌وگو با مهر:

پاسخ محکم به رژیم کودک‌کُش داده شد/ انتشار آهنگ با صادق آهنگران

پاسخ محکم به رژیم کودک‌کُش داده شد/ انتشار آهنگ با صادق آهنگران

رهبر ارکستر، آهنگساز و عضو شورای عالی ارکسترهای بنیاد رودکی ضمن حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» از تولید و انتشار یک قطعه موسیقایی جدید به همین مناسبت با خوانندگی صادق آهنگران خبر داد.

سید محمد میرزمانی آهنگساز، رهبر ارکستر و عضو شورای عالی ارکسترهای بنیاد فرهنگی هنری رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات «وعده صادق ۲» عنوان کرد: طبیعتا وقتی دشمن به ملت بزرگی چون ایران جسارت می کند باید منتظر عواقب آن باشد. در این چارچوب رژیم کودک کش صهیونیستی باید می‌دانست که اقداماتش بی پاسخ نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: بنده به سهم خودم از عملیات غیرتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات «وعده صادق ۲» را با موفقیت انجام دادند، حمایت می کنم و خدا را شاکرم که ۹۰ درصد از اهداف تعیین شده این عملیات محقق شده و موشک ها به محل مورد نظر اصابت کردند. این برای من به عنوان یک ایرانی باعث خوشحالی است و کسانی که در جامعه بین المللی هستند باید بدانند که وقتی شرایط ناامنی در منطقه به وجود می آید باید منتظر چنین اقدامات بازدارنده ای هم باشند.

این آهنگساز و رهبر ارکستر در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: برای تحقق عملیات پیروزمندانه «وعده صادق ۲» اثر موسیقایی را با صدای حاج صادق آهنگران و شعری از علیرضا قزوه آماده کرده ایم که به زودی درباره جزییات آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6244181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha