۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

به همت گروه هنری هملت صورت گرفت؛

اجرای نمایش ناروبن ویژه آزادی زندانیان غیر عمد یزدی

اجرای نمایش ناروبن ویژه آزادی زندانیان غیر عمد یزدی

یزد - گروه هنری هملت از استان یزد کلیه عواید اجرای نمایش «ناروبن» را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داد.

محمد پارسایی خواه، تهیه کننده و کارگردان نمایش ناروبن به خبرنگار مهر گفت: تمام عواید فروش این اثر نمایشی برای کمک در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا شد.

این کارگردان در خصوص این اقدام خیرمندانه گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی که بر عهده هرکدام از انسان ها است، اعضاء این گروه هنری با افتخار تصمیم گرفتند که کلیه عواید فروش این اثر نمایشی در شامگاه چهارشنبه را به منظور کمک به آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کنند.

این اثر هنری به نویسندگی وحید آبرود و با بازی جعفر جعفر زاده، پوریا معینی، ابوالفضل دانشمند، حسین زارع، محمد امین احمدی زاده، فردین یاوری و فاطمه منصوری از تاریخ ۲۵ شهریور در پلاتو امیر صاحب جلال واقع در بلوار شهید صدوقی – کوچه تالار هنر هر شب رآس ساعت ۲۰ به روی صحنه رفته است.

چندی است این کار خیر در بین گروه های نمایشی استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده و بسیاری از نمایش هایی همچون «یاماها»، «دل لرزه»، «عامدانه – عاشقانه- قاتلانه»، «خشکسالی و دروغ»، «قند خون»، «نوای دل» و «بی نشون» بخشی از عواید خود از فروش را به این کار خیر اختصاص دادند.

کد خبر 6244224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha