۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره میزان موفقیت عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: موفقیت عملیات بالای ۹۰ درصد بود و این عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر امیر نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهر درباره میزان موفقیت عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: موفقیت عملیات بالای ۹۰ درصد بود و این عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی صورت گرفت و بر اساس منشور سازمان ملل متحد مشمول اقدام متقابل بود.

وی افزود: اهداف ما کاملاً نظامی بود و به هیچ وجه اهداف غیرنظامی را مد نظر نداشتیم و اصابت‌ها نیز به اهداف نظامی برخورد کرده؛ مکان‌هایی که رژیم صهیونیستی از آنها هواپیما بلند و حمله می‌کند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ما سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی را در اراضی اشغالی مورد هدف قرار دادیم خاطرنشان کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد قطعاً پاسخ خواهیم داد.

امیر نصیرزاده افزود: اگر رژیم صهیونیستی هواپیما بلند می‌کرد و عملیاتی انجام می‌داد، مورد اصابت قرار گرفت لذا در صورت واکنش رژیم صهیونیستی قطعاً ما نیز پاسخ لازم را خواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در این عملیات از موشک‌های متفاوتی استفاده شد که یکی از انواع این موشک‌ها هایپرسونیک بود.

وی در پاسخ به این سوالی در خصوص اینکه به کدام کشورها از قبل اطلاع داده بودید، بیان کرد: ما کار خود را انجام دادیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: موشک‌ها از نظر فناوری از سطح بالایی برخوردار بودند و قابلیت عبور از سامانه‌های دفاعی دشمن را داشتند.

کد خبر 6244239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha