۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

سردار حاجتی:

دشمن حماقت کند منطقه را به آتش می کشانیم

دشمن حماقت کند منطقه را به آتش می کشانیم

اهواز - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ ایران گفت: اگر دشمن حماقت کند منطقه را به آتش می کشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مرادحاجتی صبح امروز چهارشنبه در تجمع بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان خوزستان که مقابل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد خطاب به دانش آموزان و آینده سازهای مملکت اسلامی ایران اظهار کرد: امروز کلاس، کلاسِ شرافت، عزت و اقتدار است. درود بر مردانی که برای امنیت این مملکت جان دادند. سلام و درود بر معلم‌ها و دانش آموزان شهید؛ فدای معلم‌هایی که درس خود را با خدا آغاز کردند تا امروز توطئه دشمن را در نطفه خفه کنند.

وی با بیان اینکه دیروز یکی پس از دیگری وعده صادق الهی را دیدید، افزود: مشاهده کردید که موشک‌های هایپرسونیک از جنس فتاح ۱۰ کیلومتر مانده به هدف سرعت ۱۰ برابر می‌شود، چگونه بودند. دیگر آن ایرانی نیستیم که سال ۱۳۵۹ خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، هویزه و بستان ما را به تاراج ببرید.

سردار حاجتی عنوان کرد: دانش آموزانی که حواستان به کلاس درس است، بچه بسیجی‌های لباس دیجیتالی، امروز روز فریاد است و ما از کدخدا اجازه نمی‌گیریم. اسرائیل دیگر کشور نیست، رژیم صهیونیستی کودک کش و سگ هار باید به دست فرزندان قوم ایران، لبنان، فلسطین، غزه و سوریه تنبیه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه امروز ما همان کشوری هستیم که سال ۵۷ با امام خود قیام کردیم، تصریح کرد: خدای خرمشهر خدای غزه و لبنان هم است. دنیای کفر، دنیای بی ثباتی و بی خدایی است. دین سوم می‌شود دین دوم و عن‌قریب است که بگویند اسلام دین اول مسلمان‌های انگلیس است.

وی افزود: دیگر قدرت در بمب اتم نیست، امروز جوانان دانش‌آموز با غیرت ما، فرزندان این مملکت آمده‌اند در کنار پایگاه انسان سازی اداره آموزش و پرورش خوزستان و مسجد ارشاد که زمانی محل اعزام بود، به دنیا سیگنال می‌دهند.

سردار حاجتی سپاه را سرباز ولایت خواند و گفت: سپاه گوش به فرمان امیرالمومنین زمانش است، اگر سپاه یک قدم عقب برود دشمن ۱۰ قدم جلو می‌آید.اگر دشمن گستاخ شود، بعد از سید حسن نصرالله دستش به دیگران می‌رسد، آدم فروش و جاسوس کم نداریم که در قبال دلار پدر و مادر خودش را هم می‌فروشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اعلام اینکه خیلی‌ها به ما می‌گویند اعزام نداریم چون یک تکلیف است که باید انجام دهیم، عنوان کرد: امروز موشک‌های قدرتمند ما موشک سجیل آماده شکار اهداف است.

سردار حاجتی اضافه کرد: اسرائیل جواب دهد، جواب خواهیم داد و دیگر دل مردم را نگران نمی‌کنیم که چرا برخورد نمی‌کنید؟ چرا اسماعیل هنیه ما را زدند؟ چرا حسن نصرالله ما را زدند؟ در وعده صادق ۲ یکی پس از دیگری موشک‌های ابابیل بر سر اینها فرود آمد و لحظه‌های آخر است نفس گیر است با دشمن سخت باید سخت برخورد کنیم.

وی اظهار کرد: اگر بزنید تمام منطقه را به آتش می‌کشانیم، اولین کاری که می‌کنیم اهداف ما یک هدف‌های ثابتی مثل ناوهای آمریکایی است. امپراطوری آمریکا در دنیا که سه تا پنج هزار نیرو بر سر این ناوها هستند، است پس کاری نکنید که اتفاق‌های والفجر ۸، والفجر ۱۰، بیت‌المقدس و فتح‌المبین را به سرتان بیاوریم.

کد خبر 6244473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha