۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

یک کارشناس سیاسی:

رژیم صهیونیستی غیر از زبان زور هیچ چیزی نمی‌فهمد

رژیم صهیونیستی غیر از زبان زور هیچ چیزی نمی‌فهمد

کاشان - یک کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی غیر از زبان زور هیچ چیزی نمی فهمد.

فرامرز کرامتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حمله موفق شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک اراضی اشغالی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد چراکه اقدامات ددمنشانه این رژیم جعلی انسانیت را زیر سوال برده بود.

وی با اشاره به اینکه تمام حمایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت و چراغ سبز آمریکا است، ابراز داشت: آمریکا باید سگ هار خود در منطقه را مهار کند چراکه اگر بخواهد بیش از این دست به حماقت بزند ضربات جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی غیر از زور هیچ چیز دیگر نمی فهمد، تصریح کرد: با مسؤولین این رژیم جعلی دیپلماسی و سیاست فایده ندارد و باید همانند خودش با او رفتار کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در خاک جمهوری اسلامی ایران نقص حاکمیت کشورمان بود، گفت: باید جواب حماقت‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکم و پرصلابت داد و از این رو نباید به هیچ عنوان نباید اغماض و حتی تعلل کرد.

کرامتی با اشاره به خوشحالی مردم ایران و جبهه مقاومت در شب گذشته به دلیل حمله موشکی ایران افزود: مقاومت همیشه زنده است چراکه این وعده الهی است که اسلام پیروز است.

وی با بیان اینکه در صورت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای او باید محکم پاسخ داد، خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای مرتجع منطقه باید بفهمند که هرگونه همراهی و یا کمک به رژیم صهیونیستی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای آنها داشته باشد.

کد خبر 6244496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha