۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری:

۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع ۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاسم محمدی فارسانی ضمن گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله و همچنین پاسخ کوبنده کشورمان به رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: این تعداد بسته لوازم‌التحریر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و حمایتی، مراکز و مؤسسات خیریه، بانک‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در استان افزود: مابقی این بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند (غیرتحت حمایت) مدارس توزیع می‌شود. مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از آغاز پویش شور عاطفه‌ها تاکنون مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیران به دانش‌آموزان نیازمند استان به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی با تشریح به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم زنگ شور عاطفه‌ها نیز نواخته شد.

کد خبر 6244592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha