۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶

فرماندار تنگستان:

۲۹ میلیارد تومان برای تکمیل شهرک زیست فناوری دلوار اختصاص یافت

۲۹ میلیارد تومان برای تکمیل  شهرک زیست فناوری دلوار اختصاص یافت

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: بیش از ۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل زیر ساخت‌های شهرک زیست فناوری بخش دلوار تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان مرکز رشد استان عنوان داشت: شهرستان دارای دو مزیت ویژه و خاص در حوزه آبزی پروری و کشاورزی است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با نگاهی که از گذشته شروع شده بود در این سه سال گذشته با توجه به مزیت آبزی پروری و خصوص در حوزه کارهای دانش بنیانی و بحث شهرک زیست فناوری دلوار کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه نگاه ویژه ای به حوزه شهرک زیست فناوری بخش دلوار شده ادامه داد: بیش از ۲۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل زیر ساخت‌های شهرک زیست فناوری بخش دلوار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک گلخانه در روستای محمود احمدی بعد از رکود ۲۰ سال مجدد فعالت خود را شروع خواهد کرد اضافه کرد: در آینده نزدیک گلخانه شهرستان در روستای محمود احمدی به یک شرکت دانش بنیان جهت فعالیت مجدد واگذار که انتظار می‌رود زمینه‌ای برای پوشش حوزه‌های دیگر در بخش مرکزی شهرستان فراهم گردد.

لطفی با بیان اینکه زیر ساخت‌های گلخانه روستای محمود احمدی در تنگستان آماده می‌باشد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه زیر ساخت‌های شهرک گلخانه‌ای روستای محمود احمدی از قبل آماده بود شرکت سرمایه گذار برنامه ریزی لازم برای آغاز فعالیت در این شهرک داشته باشد در ضمن فرمانداری شهرستان همکاری و همراهی لازم خواهد داشت.

فرماندار تنگستان جهت آغاز فعالیت مجدد شهرک در منطقه محمود احمدی شهرستان خواستار اجرای یک برنامه روز شمار با زمان مشخص در طول دوماهه شد.

کد خبر 6244684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha