۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

مالکی خبر داد؛

نوسازی ۷ هزار تاکسی در تهران

نوسازی ۷ هزار تاکسی در تهران

رئیس سازمان تاکسیرانی پایتخت گفت: در این دوره مدیریت شهری با تلاش‌های صورت گرفته ۷ هزار دستگاه تاکسی در تهران نوسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های اجرایی سازمان و فرایند برنامه‌های پیش رو در حوزه تاکسی برقی، هوشمندسازی و بازنگری خطوط تاکسیرانی با ارائه گزارش عملکرد این سازمان، به نوسازی ناوگان تاکسیرانی به عنوان یکی از راهکارهای کاهش خودروهای فرسوده در سطح شهر اشاره کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم که هوشمندسازی را دنبال کنیم و در همین زمینه اولین سازمانی هستیم که رصد خودروهای خود را به درگاه دولت متصل کردیم و امیدواریم به زودی موضوع اجرایی شود.

مالکی همچنین با اشاره به برقی سازی خودروهای تاکسی پایتخت ادامه داد: می‌توان از برقی‌سازی خودروهای پایتخت به عنوان یک ابر پروژه نام برد؛ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تلاش دارد تسهیل و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کمک در این زمینه را ایجاد کند.

۷ هزار دستگاه تاکسی تهران نوسازی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: به دنبال ایجاد پلتفرمی مناسب برای رانندگان تاکسی هستیم و سعی داریم تا با استفاده از پلتفرم خدمات دهی به شهروندان تهرانی را تسهیل کنیم.

وی همچنین با اشاره بازنگری خطوط تاکسی در شهر تهران افزود: از سوی دیگر یکی از اقداماتی که توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران به صورت جدی دنبال می‌شود بازنگری خطوط است بطوری که مناطق ۲ و ۵ در حال اجرایی کردن بازنگری خطوط تاکسی هستند و امیدواریم بتوانیم سایر مناطق را در این زمینه فعال کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر بسیاری از خطوط تاکسیرانی مسافر چندانی ندارند و باید به سایر خطوط با مسافر بالا، خودروهای تاکسی را اضافه کنیم که این موضوع توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دنبال می‌شود.

مالکی همچنین با اشاره به توجه ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌های شهر تهران به سرویس مدارس یادآور شد: یکی از اقداماتی که به صورت جدی پیگیری شد بحث سرویس مدارس است که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی اقدام کردیم.

کد خبر 6244773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha