۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار؛

عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ کام آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد

عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ کام آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرد

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بابت عملیات غرورآفرین " وعده صادق ۲" علیه رژیم منحوس صهیونیستی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، متن این پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ

و همیشه سپاه ما (بر دشمن) غالب اند.
سوره صافات آیه ۱۷۳

اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی است که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان را شیرین کرد.

این عملیات غرورآفرین و عزتمندانه که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و انتقام جویانه خون شهیدان مظلوم از جمله شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و تنبیه متجاوز که به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد، نشان داد که اراده رهبری عزیز، دولت و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است.

بدون تردید تداوم جنایات سبعانه رژیم خبیث و جعلی اسرائیل و هم پیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در مجموعه نیروهای مسلح قهرمان مواجه خواهد شد.

این‌جانبان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه نیروهای مسلح‌به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بابت این عملیات ارزشمند و غرور آفرین، از درگاه خداوند قادر متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسئلت می‌نمائیم.

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

محمد کرمی
استاندار سیستان و بلوچستان

کد خبر 6244791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha