حمله رژیم صهیونیستی به محل اسکان آوارگان در غزه

حمله رژیم صهیونیستی به محل اسکان آوارگان در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر یک مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در نوار غزه و چندین نقطه دیگر در این باریکه را هدف قرار داد و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رساند و زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت‌های جدیدی را در نقاط مختلف نوار غزه مرتکب شده است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه ابتدایی النصیرات واقع در اردوگاه الجدید در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده است. این مدرسه یکی از محل‌های استقرار آوارگان فلسطینی در غزه است.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که در پی این حمله صهیونیست‌ها، نیروهای امدادی غزه پیکر ۳ شهید و ۱۵ زخمی را از زیر آوار بیرون کشیده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در بلوک ۹ اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه نیز ۳ نفر را به شهادت رساند.

خانه دیگری در اطراف مدرسه «العروبه» در اردوگاه «الجدید» واقع در «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. این حمله نیز باعث ورود آسیب به شماری از فلسطینیان شد.

همچنین حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان فلسطینی در اطراف گورستان «السوارحه» در مرکز نوار غزه هم به شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینیان انجامید.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در نتیجه این ۴ حمله در مجموع ۹ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۳ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینیان در منطقه «المصلبه» واقع در شهرک «الزیتون» در مرکز نوار غزه و منطقه‌های واقع در غرب شهر «رفح» در جنوب نوار غزه را نیز گلوله‌باران کرد.

کد خبر 6244987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha