۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴

امام جمعه چناران:

عملیات وعده صادق ۲ نوعی تنبیه رژیم صهیونیستی بود

عملیات وعده صادق ۲ نوعی تنبیه رژیم صهیونیستی بود

چناران- امام جمعه چناران گفت: عملیات غرور آفرین، افتخار آمیز نیروهای مسلح بار دیگر اقتدار موشکی و نظامی کشور را به رخ جهانیان کشاند و وعده صادق ۲ در واقع نوعی تنبیه رژیم صهیونسیتی بوده است.

حجت الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در وعده صادق ۲ رژیم صهیونیستی طعم شکست، ذلت و اینکه توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد را چشیده است.

امام جمعه چناران افزود: وعده صادق ۲ موجب خوشحالی ملت ایران، مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان و تمامی آزادی خواهان جهان شده است.

وی گفت: انجام عملیات وعده صادق ۲ بعد از شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله مطالبه عمومی بود که مسؤولان نظامی این خواسته را در زمان مناسب انجام دادند.

بختیاری تاکید کرد: پیام سپاه و مسؤولان نظامی این بود که هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی با پاسخ محکم‌تر و جدی تری رو به رو خواهد شد.

امام جمعه چناران افزود: وعده صادق ۲ امید و روحیه مضاعفی در جبهه مقاومت تزریق کرد و پیام کوبنده‌ای به رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا داشته که دست از جنایت‌های خود بردارند و اگر به جنایت‌های خویش ادامه دهد و یا به دنبال پاسخی باشد ایران این توانایی را دارد که به طور کلی این رژیم را نابود کند.

کد خبر 6245099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha