خطاب به صهیونیستها؛

قسام: با سلاح خودتان شما را کشتیم/ شاهد کشته هایتان خواهید بود

قسام: با سلاح خودتان شما را کشتیم/ شاهد کشته هایتان خواهید بود

قسام مسئولیت عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در یافا را که به هلاکت هفت و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست دیگر منجر شد، برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام مسئولیت عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در یافا را که به هلاکت هفت و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست دیگر منجر شد، برعهده گرفت.

قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت عملیات یافا که دو تن از مبارزان قسام به نامهای محمد راشد مسک و احمد عبدالفتاح الهیمونی زاده الخلیل، انجام دادند را برعهده می‌گیریم.

در این بیانیه آمده است: مبارزان ما به داخل اراضی اشغالی رخنه کرده و یکی از نظامیان اشغالگران را با سلاح سرد هدف قرار داده و سلاح آن را به غنیمت گرفتند و این عملیات را در دو نقطه از قلب تل آویو انجام دادند که یکی از آنها داخل ایستگاه قطار بود و به سمت شهرک نشینان از فاصله صفر شلیک کردند.

قسام بیان کرد: به اشغالگران می‌گوئیم که روزهای آتی از مناطق مختلف کرانه باختری مرگ بر سر شما به دست فرزندان اسماعیل هنیه و صالح العاروری نازل خواهد شد. ما آنها را آماده و تجهیز می‌کنیم تا دست به عملیات قهرمانانه در قالب نبرد طوفان الاقصی بزنند.

همچنین قسام در بیانیه خود تاکید کرد: مادامی که اشغالگران به کشتار ملت ما و کودکان ما در غزه ادامه می‌دهند، شاهد کشته‌های خود در خیابان‌های شهرهای اشغالی خواهند بود.

کد خبر 6245116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha