۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰

رییس بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد؛

امتثال امر رهبری درپیگیری اقتدار علمی و ایجاد بازدارندگی فناورانه

امتثال امر رهبری درپیگیری اقتدار علمی و ایجاد بازدارندگی فناورانه

رییس بنیاد ملی نخبگان در پی فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان در نامه‌ای به معظم له بر امتثال امر مقام معظم رهبری در پیگیری اهداف ترسیم شده و تحقق اقتدار علمی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در نامه حسین افشین به محضر مقام معظم رهبری آمده است: «محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته بیانات و الطاف حضرتعالی مشمول همه ما شد. به سهم خود مراتب تشکر، قدردانی و ارادت وافر خود را به محضر حضرتعالی ابراز می‌کنم.

همان‌طور که فرمودید نیروی انسانی، طرح و قدرت عملیاتی وجود دارد؛ عزم فوق‌العاده‌ای هم در جهت امتثال امر ولی وجود داشت و الطاف ویژه حضرتعالی، این عزم را دوچندان کرد.

در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به اقتدار علمی، ایجاد بازدارندگی فناوری تا زمانی که جان در بدن داشته باشم از طراحی، پیگیری و بررسی اهداف و اقدامات دست برنخواهم داشت. این عرض بنده به تأسی از سخن شهید زهیر بن قین در شب عاشورا در محضر حضرت سیدالشهدا (ع) است که به حضرت عرض کرد: «اگر کشته شوم، زنده شوم و سپس هزار مرتبه بمیرم و زنده شوم، دست از حمایت سرورم سیدالشهدا (ع) برنخواهم داشت.»

کد خبر 6245120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha