۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خبر داد؛

کاهش قیمت ۱۰ الی ۱۲ درصدی مواد پروتئینی در استان تهران

کاهش قیمت ۱۰ الی ۱۲ درصدی مواد پروتئینی در استان تهران

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از کاهش قیمت ۱۰ الی ۱۲ درصدی مواد پروتئینی در استان خبر داد و گفت: قیمت‬ سیمان تا یک الی دو هفته آینده با رفع مشکل توزیع، کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیمهری عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران که با حضور همه اعضا در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ فراوانی هیچ مشکلی در بازار نداریم و همه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

علیمهری با اشاره به مقایسه قیمت کالاها نسبت به یک سال، شش ماه و یک ماه گذشته، گفت: در عموم کالاها شاهد ثبات قیمت بودیم و فقط برخی کالاهای خاص افزایش قیمت داشتند که قابل کنترل است و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مشکل حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: برای چندین کالا مثل صنعت لاستیک و روغن موتور و گوشت انتظار کاهش قیمت داشتیم که محقق شد، در حوزه مواد پروتئینی مثل گوشت قرمز گوساله و گوسفندی این کاهش را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: با توجه به توزیع مناسب کالاهای اساسی کاهش قیمت‌ها لحاظ شده اند که انشاالله ادامه دار خواهند بود.

معاون استاندار تهران کاهش قیمت در حوزه مواد پروتئینی را حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد اعلام کرد و گفت: طی یک ماه گذشته به دلیل ورود گوشت از خارج و عرضه دام عشایر این کاهش قیمت رقم خورده است.

علیمهری با اشاره به افزایش قیمت در سیمان افزود: این افزایش قیمت نیز به علت مشکل در توزیع ایجاد شده بود که انشاالله ظرف یک ای دو هفته آینده این مشکل نیز رفع و شاهد کاهش قیمت سیمان خواهیم بود.

کد خبر 6245174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha