۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰

گفت و گوی مهر؛

عملیات «وعده صادق ۲» رژیم صهیونیستی را سر در گم کرده است

عملیات «وعده صادق ۲» رژیم صهیونیستی را سر در گم کرده است

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن قدردانی از نیروهای مسلح گفت: عملیات «وعده صادق ۲» رژیم صهیونیستی را سر در گم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایامی که جهان اسلام، امت اسلامی و مردم آزاده دنیا در سوگ سید مقاومت؛ سید حسن نصر الله بودند، خداوند متعال دل‌های مؤمنان را شاد کرد و جهان اسلام محصول مقاومت و مجاهدت‌ها را دید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محور مقاومت، افزود: شهیدانی چون اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله بذر مقاومت را در جای جای کشورهای اسلامی کاشتند و امروز همه ثمرات شیرین درخت تنومند مقاومت را شاهد هستند که توانسته است به قلب فتنه که رژیم اشغالگر قدس است نشانه بگیرند و هدف قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تأکید کرد: «وعده صادق ۲» در شرایطی رقم خورد که رژیم صهیونیستی غرق در قهقه‌های مستانه خود بود و حمله‌ای که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قلب رژیم صهیونیستی داشتند تأثیر خود را بر جهان اسلام گذاشت و امروز این رژیم منحوس در سردرگمی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان‌کرد داد: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد که بروز و ظهور داشته باشند هر چند که ممکن است شیطنت‌هایی را برای بهره‌برداری رسانه‌ای انجام دهد.

کد خبر 6245241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha