۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

مجمع جهانی بیداری اسلامی:

عملیات وعده صادق ٢ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

عملیات وعده صادق ٢ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را  شکست

مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد: عملیات وعده صادق ٢ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن شکست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای مناسبت عملیات وعده صادق ۲ اعلام کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که توسط غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ با جنایات بی پایان و حد و مرز رژیم جنایتکار صهیونیستی انجام شد به روشنی شکنندگی و نفوذ پذیری و شکست رژیم صهیونیستی را نشان داد.

در این بیانیه آمده است: رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه نموده و موجب شهادت مجاهد شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، سردار سرافراز نیلفروشان و دیگر فرماندهان شجاع محور مقاومت در لبنان شد که با ارتکاب این جنایات وحشیانه و نقض آشکار حقوق بشر و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی، خود را در ورطه نابودی قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: عملیات وعده صادق ٢ که در پاسخ به این جنایات و از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران بود و توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند، برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی در این بیانیه تصریح کرد: سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند و آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع ورزی به استقلال، امنیت ملی و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و قاطع مواجه خواهد ساخت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی از این عملیات به عنوان حماسه غرورآفرین و ماندگار یاد کرد و موفقیت آن را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک گفت.

کد خبر 6245414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha