۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا بزرگ‌ترین حامی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع است

آمریکا بزرگ‌ترین حامی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع است

شهرکرد-کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز وظیفه همه ما این است که دشمن خود را بهتر بشناسیم، امروز بزرگ‌ترین حامی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع آمریکا است.

حسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم باید بدانند ما در یکی از حساس‌ترین برهه‌های نبرد حق علیه باطل که در طول تاریخ وجود دارد، هستیم.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما این است که دشمن خود را بهتر بشناسیم، امروز بزرگ‌ترین حامی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع آمریکا است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: برخی از مردم به دلیل تعصبی که داشتند خواستار انتقام شهید هنیه بودند، اما وقتی حرکت مقتدرانه عملیات «وعده صادق ۲» را نگاه کنیم می‌بینیم حکم صریح ولایت انجام و انتقام محقق شده است.

نظری اضافه کرد: مردم بعد از عملیات «وعده صادق ۲» وظایفی بر عهده دارند که باید تبیین شود.

وی بیان داشت: امروز آمریکا و حامیان اسرائیل به دنبال القای این موضوع هستند که عملیات «وعده صادق ۲» چندان اهمیت ندارد و خسارت چندانی به بار نیاورده است، بنابراین آنچه در این زمیان مهم است و اساتید، مبلغین، اهالی فرهنگ و رسانه باید نسبت به آن توجه داشته باشند وظیفه‌ای است که در تبیین این موضوع بر عهده دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همان‌طور که ما از نیروهای مسلح و سپاه انتظار چنین حرکتی را داشتیم، باید حمایت‌های خود را بعد از این حرکت داشته باشیم و برخی شبهاتی که از درون پایگاه‌هایی چون سازمان منافقین القا می‌شود را بشناسیم و مقابل آن بایستیم.

نظری اضافه کرد: روزی در این سرزمین، رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل مهمان ما را ترور کرد، این رژیم غاصب به صراحت اعلام کرده بود هدف بعدی سوریه، عراق و ایران است و این بدان معنا است که باید مقابل اسرائیل ایستاد.

وی افزود: آمریکا همانطور که امام راحل فرمودند شیطان بزرگ است، امروز آمریکا و اسرائیل در هم تنیده شدند و دیدیم که فرمان ترور سیدحسن نصرالله در نیویورک صادر شد و این در حالی بود که نتانیاهو در سازمان ملل این‌گونه القا کرد که حزب‌الله کاری کرده که سرزمین ما به سرزمین ارواح تبدیل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ایران در عملیات وعده صادق سرزمین ارواحی که نتانیاهو از آن نام برد را به جهنم تبدیل کرد، مردم واهمه‌ای از تهدیدات اسرائیل به خود راه ندهند چراکه نیروهای مسلح در آمادگی کامل هستند.

نظری بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: «اسرائیل نابود شدنی است» و این وعده قطعاً محقق خواهد شد همان‌طور که ابهت گنبد آهنین که نابود شد.

کد خبر 6245477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha