۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

امنیت خروجی یک دستگاه نیست/تعامل برای خدمت به مردم خراسان جنوبی

امنیت خروجی یک دستگاه نیست/تعامل برای خدمت به مردم خراسان جنوبی

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:امنیت پایدار خروجی یک دستگاه نیست بلکه اعتقاد داریم که عملکرد درست همه نهادها و دستگاه‌ها موجب ایجاد امنیت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح پنجشنبه در دیدار با دستگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز خدمت به مردم عزیز به عنوان یک نعمت خدادی به همه کارگزاران عرضه شده است که در مجموعه انتظامی نیز همین عقیده را داریم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: خرسند هستیم که در انتظامی خراسان جنوبی با ده‌ها نوع خدمت و تأمین امنیت گره گشای امور مردم هستیم.

شجاعی نسبت با تأکید بر اینکه شأن ما جز خدمت به مردم عزیز نیست، ادامه داد: در این راستا تعامل شبانه روزی با دستگاه‌ها را در دست کار خود قرار داریم.

مسابقه خدمت در خراسان جنوبی

وی با اشاره به اینکه به لطف خداوند مسابقه خدمت در خراسان جنوبی برقرار است، یادآور شد: همدلی و هماهنگی در بدنه نیروهای مسلح خراسان جنوبی، تیم اقتصادی و استانداری استان به نفع مردم برقرار است که یک برگ برنده محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اگر مرز خراسان جنوبی از امن ترین مرزها محسوب می‌شود و جرایم در استان در مقایسه با کشور پایین‌ترین فراوانی را دارد به واسطه مردم مؤمن متعهد و هماهنگی دستگاه‌ها رخ داده است.

شجاعی نسب با اشاره به رابطه متقابل امنیت در توسعه اقتصادی و توسعه اقتصادی در امنیت یادآور شد: امنیت پایدار خروجی یک دستگاه نیست بلکه اعتقاد داریم که عملکرد درست همه نهادها و دستگاه‌ها موجب ایجاد امنیت روحی و روانی، امنیت سخت افزاری و … در جامعه می‌شود.

انجام وظایف در چارچوب قانون

وی اظهار کرد: ما اقدامات و وظایف خود را در چارچوب قانون انجام می‌دهیم و درخواست‌ها را نیز در این راستا انجام و پیگیری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله بیان کرد: این شهید بزرگوار خار چشم صهیونیست بود و شهادت او را تسلیت عرض کرده و خرسندیم با عملیات وعده صادق ۲ موجب تحقیر دشمن اسرائیلی شدیم.

کد خبر 6245489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha