۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی:

سلامت ورزشکاران رسالت خطیر فدراسیون پزشکی است

سلامت ورزشکاران رسالت خطیر فدراسیون پزشکی است

اراک- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ارائه خدمت به ورزشکاران و پشتیبانی از سلامت همگانی، رسالت خطیر این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوروزی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مجمع عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی اظهار کرد: ورزشکاران به هیچ وجه دغدغه درمان آسیب دیدگی را نداشته باشند چرا که فدراسیون پزشکی ورزشی یار و یاور جامعه ورزش کشور است.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه سرانه عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی بیت المال است، افزود: ورزشکاران با پرداخت ۹۵۰ هزار ریال حق عضویت خدمات درمانی تا سقف هزار برابر این مبلغ یعنی ۹۵۰ میلیون ریال هزینه درمان آسیب‌های ورزشی را دریافت می‌کنند و این مهم رضایت ورزشکاران را به همراه داشته است.

نوروزی با تاکید بر اینکه ارائه خدمت،، حمایت و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی فلسفه وجودی و رسالت خطیر این فدراسیون است، گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی انجام شده و تاکنون رضایتمندی خوبی در بین جامعه ورزش ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این مهم مورد توجه باشد که ورزشکار به جز ورزش دغدغه دیگری نداشته باشد و در صورت مصدومیت مکانی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجعه ورزشکار وجود دارد تا به شکل تخصصی درمان شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به آنلاین شدن عضویت خدمات درمانی فدراسیون و افزایش مدت زمان عضویت ورزشکار به یک سال، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی توانسته است با صرفه جویی در هزینه‌های غیر ضروری خود امکاناتی را نظیر زیرپوشش گرفتن معلولان ناشی حوادث از ورزش، خرید ساختمان برای هیأت‌های پزشکی ورزشی استان‌ها و پشتیبانی بخش‌های آموزش و درمان در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

کد خبر 6245611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha