۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

در اجرای طرح آرامش در شهر؛

۷۵۶ نفر در گیلان دستگیر شدند/ کشف ۲۹۹ کیلوگرم مواد مخدر

۷۵۶ نفر در گیلان دستگیر شدند/ کشف ۲۹۹ کیلوگرم مواد مخدر

رشت - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح آرامش در شهر و جمع‌آوری و دستگیری ۷۵۶ معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۲۹۹ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، یازدهمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت ۴ روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در سطح استان به مرحله اجرا درآمد از تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این راستا ۴۵۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۳۸ قاچاقچی و ۲۶۶ خرده‌فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه از این افراد ۴۲ کیلو و ۳۴۰ گرم تریاک، ۵ کیلو و ۷۰۳ گرم هروئین، ۱۰ کیلو و ۲۷۰ گرم حشیش، ۱۶۶ کیلو و ۸۱۱ گرم شیشه و ۷۴ کیلو و ۸۱۶ گرم سایر مواد مخدر کشف شد، افزود: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6245612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha