۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳

هم‌زمان با هفته ملی کودک؛

۳۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در لرستان اجرا می‌شود

۳۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای ۳۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در این استان هم‌زمان با هفته کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا داوری در سخنانی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در لرستان، اظهار داشت: هفته ملی کودک از روز شنبه ۱۴ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان، برای آینده» آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده قرار است باتوجه‌به اهمیت کودکان و نوجوانان، حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنها، در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح استان با مشارکت، هم‌گرایی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی فعال در زمینه کودکان اجرا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، بیان داشت: زنگ دوستی در شروع هفته ملی کودک، دیدار با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، برگزاری ویژه‌برنامه بازی‌های بومی محلی، کاروان فرهنگی هنری در مناطق کم‌برخوردار، تجلیل از ۵۰ کودک برتر، برنامه قصه‌گویی آخوند ابو، نشست تربیتی تخصصی با والدین، نشست با فعالان حوزه کودک، جشن بادبادک‌ها، اجرای نمایش، دیدار با استاندار، رویداد علمی (رباتیک)، ارتباط با رادیو تلویزیون و تقدیر از کودکان شهدای والامقام از جمله برنامه‌های شاخص این هفته هستند.

داوری، گفت: بیش از ۳۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در هفته ملی کودک توسط مراکز استان برگزار خواهد شد.

وی به عضویت رایگان در کانون‌های لرستان در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، در روز ۱۷ مهرماه عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان، رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مردمی و فعالان حوزه کودک در استان اجرا خواهند شد.

داوری، گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهرها و روستاهای سراسر استان در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

کد خبر 6245634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha