۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عملیات وعده صادق ۲ قدرت تسلیحاتی ایران را نشان داد

عملیات وعده صادق ۲ قدرت تسلیحاتی ایران را نشان داد

ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عملیات وعده صادق ۲ قدرت تسلیحاتی ایران را به دنیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رجبی ظهر پنجشنبه با تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲، اظهار کرد: این عملیات نشان از عملیاتی بودن و قدرت تسلیحاتی نظام جمهوری اسلامی و بیانگر تدبیر رهبر معظم انقلاب در تشخیص زمان مناسب پاسخ به رژیم صهیونیستی است که ناجوانمردانه زنان و کودکان را در جای جای جبهه مقاومت به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: موشک‌های ما در مسیر طولانی بیش از هزار و ۵۰۰ و بعضاً دو هزار کیلومتر مثل گدازه‌های کهکشان در جو و باد و باران از میان ابرها به اهداف تعیین شده رسید و اثبات کردند نه قدرت بشری بلکه هدایت خداوند تعیین کننده است و عظمت و قدرت جبهه در تاریخ ثبت خواهد شد.

سردار رجبی در ادامه شهید حسن نصرالله را تربیت یافته مکتب اسلام و ولایت فقیه دانست و گفت: شهید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال در میدان مقاوت بود و بیش از یکسال در پی آرمان‌های دین به همراه مردم مظلوم فلسطین با تمام قوت وارد میدان شد و در کنار مردم غزه و فلسطین بدون هیچ تبعیضی ایستاد و شهادت اش نشان داد تنها بر اساس تکلیف دینی و در راه اسلام و آرمان‌های اسلامی شهید قدس شد.

فرمانده سپاه آذربایجان غربی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد وعده صادق ۲ به مثل وعده صادق ۱ است، اما پس از حملات دیدند قدرت موشکی سپاه اسلام با توان رادار گریزی به همه اهداف پیش بینی شده برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تنها توان زدن بیمارستان و چادرهای آوارگان و تجمع‌های بردن آذوقه را دارد گفت: زمانی ارزش یک ارتشی مشخص می‌شود که در مقابل ارتشی با تمام تجهیزات بایستد و ما وعده خدا را محقق می‌دانیم که در نهایت جبهه اسلام و مقاومت به پیروز می‌رسد.

کد خبر 6245716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha