۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱

فرمانده سپاه کربلا:

عملیات وعده صادق ۲ پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

عملیات وعده صادق ۲ پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ساری - فرمانده سپاه کربلا گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه پنجشنبه در کنگره شهدای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و شهادت فرمانده مقتدر سید حسن نصرالله که به دست باند صهیونیستی و استکباری را تبریک و تسلیت گفت و افزود: این شهادت دل‌های مردم مازندران و مظلومان جهان را به درد آورد اما عزم مجاهدان را برای تداوم راه دو چندان کرده است.

وی بااشاره این که ایران اسلامی با موشک‌های نقطه زن قلب شیطان را هدف گرفت، گفت: جهانیان شاهد پوشالی بودن رژیم صهیونیستی هستند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق ۲ سبب خوشنودی مسلمانان عالم شده است.

وی با بیان این که دومین کنگره شهدای استان میعادگاهی برای تداوم مسیر شهدا و زنده نگه داشتن پیام آوران عرصه مقاومت و ایستادگی است، افزود: امروز گردهم آمدیم تا با شهیدان و امام شهیدان عهدی دوباره بندیم.

سردار مسلمی با اظهار این که موظف هستیم با تمام توان از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنیم، گفت: ستاد کنگره شهدای استان با چهار راهبرد آغاز به کار کرد و ۲۱ کمیته تخصصی، ۲۵۰ برنامه متنوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تولید بیش از هزار اثر و محتوا و سمفونی مقاومت، برگزاری کشتی امیدسازان المپیک ۲۰۲۳ با حضور چهار هزار ورزشکار، نامگذاری ۴۳ سالن ورزشی به نام شهیدان از دیگر اقدامات است.

وی آبرسانی به ۱۲۷ روستا، آزادسازی زندانیان، برپایی اردوهای جهادی، خدمات دهی به کودکان بدسرپرست، اهدای هزار سری جهیزی و وام کم بهره را از جمله کارها بیان کرد.

کد خبر 6245865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha