عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان در گفت‌و گو با مهر:

ایران درسی عبرت آموز به اسرائیل داد

ایران درسی عبرت آموز به اسرائیل داد

رهبر برجسته دینی پاکستان با بیان اینکه موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی قلب مستضعفان را خشنود کرد، گفت: ایران درسی عبرت آموز به اسرائیل داد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله توسط صهیونیست ها، عمق اراضی اشغالی را با شلیک بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک هدف قرار داد. در همین ارتباط خبرگزاری مهر گفت و گویی را با سید افتخار حسین نقوی، عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان انجام داده است که مشروح آن را مطالعه می‌کنید؛

سید افتخار حسین نقوی در این گفت و گو اظهار داشت: اسرائیل اکنون مثل یک سگ هار درحال کشتن مردمان مظلوم فلسطین و لبنان است و آمریکا به شکلی کاملا روشن در این جنگ شریک است چه از طریق پشتیبانی نظامی از اسرائیل و چه از طریق سکوت در خصوص جنایت های این رژیم در نوار غزه یا در لبنان. سکوت جوامع انسانی و بین المللی در این جنایات بسیار نگران کننده است.

این مدیر شبکه خبری «سچ تی وی» افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، نقض آشکار حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران، حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل متحد بوده و تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه به شمار می رفت.‌ بنابراین، اسرائیل باید ادب می شد.

این مقام پاکستانی گفت: پس از شهادت مجاهد اسلام دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و سرداران ایرانی در بیروت و سوریه انتظار مؤمنان و مسلمانان عالم از ایران همین بود که به اسرائیل درس عبرت آموز بدهد. وقتی عملیات وعده صادق ۲ اجرا شد و موشک های ایرانی به قلب رژیم صهیونیستی اصابت کردند، قلب مسلمانان و مستضعفان جهان خوشحال و مستکبران نگران و مضطرب شدند.

وی اظهار داشت: آمریکا عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد، این درحالی است که واشنگتن بزرگترین شریک جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان است. امروز همه می‌دانند که آمریکا و اسرائیل بزرگترین تروریست های جهان هستند.

این رهبر برجسته دینی پاکستان ترور دبیر کل حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: سید عزیز به درجه رفیع شهادت نائل شد و به آرزوی خود رسید اما با هیچ واژه‌ای نمی‌توان غم فراق این رهبر بزرگ مقاومت را توصیف کرد.

کد خبر 6245880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha