۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۷

آیت الله خاتمی:

عملیات وعده صادق ۲ منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد بود

عملیات وعده صادق ۲ منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد بود

ساوه- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انجام عملیات وعده صادق ۲ از سوی دلاورمردان نظام جمهوری اسلامی اقدامی قانونی و منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهدای مقاومت در آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) ساوه، اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله، پرچمدار جبهه مقاومت بود و در احیای مکتب تشیع نقش برجسته ای داشت.

وی افزود: این مجاهد کبیر همواره با اقتدار مقابل زورگویان و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ از سوی دلاورمردان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی گفت: حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی نشان از اوج اقتدار و عزت نظام است و اکنون قدرت نظامی و موشکی ایران به گونه‌ای است که موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی از نقاط مختلف کشور شلیک و در مناطق نظامی اسرائیل مورد نظر فرود می‌آید.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: عملیات وعده صادق منطبق با قوانین منشور سازمان ملل متحد و در راستای دفاع از حقوق مشروع جبهه مقاومت بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ همانند جنگ تحمیلی از مواضع مشروع خود دفاع کرد و میزان خسارات وارده در اخباری که آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند، سانسور شده است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی همزمان در حال جنگ با غزه، لبنان، سوریه و یمن است و چنانچه کوچک‌ترین خطایی از سوی این رژیم صورت گیرد به طور قطع قهرمانان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری از تمام ظرفیت نظامی و موشکی، مجدد پاسخی قاطع و دندان شکن تر از عملیات وعده صادق ۲ خواهند داد.

وی گفت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد جنگ روانی و ملتهب کردن فضای مجازی است که باید در این راستا هوشیار بود.

کد خبر 6246009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha