۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲

امام جمعه آب‌پخش:

حماقت رژیم صهیونیستی با پاسخی به مراتب بزرگتر مواجه می‌شود

حماقت رژیم صهیونیستی با پاسخی به مراتب بزرگتر مواجه می‌شود

بوشهر- امام جمعه آب‌پخش گفت: حماقت رژیم صهیونیستی با پاسخی به مراتب بزرگتر مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش با تبریک عملیات موشکی وعده صادق ۲ اظهار کرد: در قرآن چهار وظیفه برای انسان‌های مسلمان که در یک جنگ با دشمن قرار دارند، معین کرده است؛ در مقابل سختی‌ها و ناملایمات اهل صبر و ایستادگی باشید.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه اهل صبر باشد باید دست در دست هم متحد در مقابل دشمن اهل صبر باشید و آنچه که بسته اید قابل نفوذ نباشد، مرزهای کشورهای اسلامی و سرزمین‌های اسلامی باید مراقبت صورت بگیرید و همه مسلمین با صبر هرچه تمام تر همه کیان کشورهای اسلامی را حفظ کنند. مرز همه واحد است و باید همه ما این وظایف احساس کنیم و همه آنها در سایه تقوای الهی حاصل می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: تقوا در زندگی فردی و اجتماعی انسان، نقش ایفا می‌کند. اگر رفتار انسان در سایه تقوا باشد و پیروزی به دست خواهد آمد و در جبهه حق اهل حق پیروز می‌شوند و استحقاق پیروزی و رستگاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه دل‌های مسلمین عالم ناراحت از شهادت سید حسن نصرالله و همراهان و سرلشکر نیلفروشان است. به صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم، که راه سید حسن نصرالله ادامه پیدا خواهد کرد و ضربات کوبنده‌تر خواهد بود و اساسی که سید حسن نصرالله بنا کرده و در سراسر عالم نهادن از بین نخواهد رفت و استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد.

رضایی افزود: پاسخ قاطع سپاه و نیروهای که همکاری کردند در پاسخ جنایات صهیونیست‌ها در عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ ستودنی بود و پشتیبانی خودمان از این عزیزان اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: به صهیونیست‌های غاصب اعلام می‌کنیم، همان طوری که مسئولان اعلام کردند چنانچه حماقت باعث شود این شکستی که بر شما وارد شده را پاسخ دهید با موشک‌های فراوان دیگر و قدرت غیر قابل توصیف نیروهای توصیف ما روبرو خواهد شد و ویران خواهید شد.

امام جمعه آب‌پخش گفت: صهیونیست‌ها بدانید که دارید روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کنید و یک زمانی شعار نیل تا فرات داشته و حالا دارید اعتراف می‌کنید برای حیات خودتان می‌جنگید، این جنایات شما فقط بر نابودی شما سرعت خواهد بخشید.

رضایی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با تبریک هفته نیروی نیروی در اقساط نقاط کشور که برای این امنیت مردم تلاش می‌کنید برایتان آرزوی موفقیت داریم، واقعاً جان پر کفی نیروی انتظامی با خبر شهادت این عزیزان در پاسداری از مرزهای این کشور می‌شنویم و جان بر کف بودن شما را درک می‌کنیم و مردم قدردان زحمات شما هستند.

کد خبر 6246260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha