۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

فرمانده انتظامی استان قم:

مردم از محورهای امنیت هستند/ پلیس جامعه محور

مردم از محورهای امنیت هستند/ پلیس جامعه محور

قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز پلیس جامعه محور است و یکی از محورهای اصلی امنیت شما مردم هستید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم اظهار کرد: مجموعه انتظامی استان قم بحمدالله با وجود فرزندان شما مردم عزیز، عزیزانی عاشق اسلام و انقلاب اسلامی و اهداف آن امام بزرگوار هستند و امروز در این سنگرها به عنوان سرباز ولایت مهم‌ترین وظیفه آنها دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تعیین شده است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: روح انقلاب اسلامی با همدلی بین دستگاه‌های امنیتی اعم از انتظامی استان قم در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و دستگاه اطلاعاتی این رسالت سنگین را با تمام قوت دارند دنبال می‌کنند و هدف شأن این ودیعه الهی که نتیجه فداکاری‌های امت ما خصوصاً خون شهدای ما هست حفظ شود.

وی گفت: پلیس در همه مأموریت‌ها به دنبال آن است که بتواند از حقوق شما مردم عزیز به درستی حراست و آرامش و آسایش شما مردم عزیز را برقرار کند و در مقابل ظالمان با قوت و با اقتدار از جان خودشان می‌گذرند که آنها نتوانند در سطح جامعه ابراز وجود کنند و وجود خودشان را خالصانه در کف دست گرفته و در تمام ساعات عمرشان در خدمت شما هستند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: فرقی که بین کار پلیس با سایر دستگاه‌ها وجود دارد این است که عزیزان ما هر آن و هر ساعت باید آماده انجام مأموریت باشند باید با تمام وجود در ساعات استراحت هم اگر خبری اعلام شد بلافاصله در یگان خود در کنار هم‌رزمان شأن برای استقرار امنیت حضور پیدا کنند، به حق نقش خانواده‌های عزیزان انتظامی اگر از آنها بیشتر نباشد کمتر نیست و در ثواب آنها شریک هستند.

وی گفت: امروز مجموعه انتظامی استان با ۱۲۴ شهید عزیز از شهید سردار حاج خدا کرم گرفته به عنوان فرمانده رشید که در ذهن شما باقی است تا شهدای عزیزی که جان خود را فدا کردند در دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند و در طبق اخلاص گذاشتند و امروز همکاران ما برای انجام مأموریت وظیفه شأن را دنبال می‌کنند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: امروز شعار ما در هفته انتظامی «پلیس هوشمند مردم قانون مدار» است، در همه پلیس‌های تخصصی ما در جهت ارتقا سطح توان عمومی علاوه بر ارتباط با ارتقا سطح دانش تخصصی مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی در دانشگاه‌های امین و امام حسن علیه السلام در جهت پرورش تربیت کارشناسانی که بتوانند با قوت بیشتر در اجرای مأموریت‌ها و حراست از حقوق شما مردم عزیز وظیفه خودشان را دنبال کنند.

وی افزود: نسبت به هوشمندسازی مأموریت‌ها و ارتقا ی توانایی پلیس اقداماتی در سطح حوزه‌های تخصصی انجام شده و بحمدالله با اقدامات ارزشمندی در جهت افزایش امنیت هر روزه در ارتباط با کاهش جرایم توفیقات ارزشمندی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در پلیس راهنمایی و رانندگی به همین شکل در پلیس راه و پلیس فتا و در پلیس امنیت به حدی اشراف اطلاعاتی وجود دارد که ما امنیت برنامه عظیم اربعین حسینی (ع) را می‌بینیم، کشور ما و دولت محترم عراق این اعتماد را به وجود آوردند و میلیون‌ها زائر عزیز با کاهش زمان به سهولت برای زیارت مشرف شدند، با تنوع فراوانی که مأموریت‌های فراجا دارد ما در امنیت داخلی به عنوان رکن اصلی باید انجام وظیفه کنیم در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی که مشارکت با ما دارند وظیفه اصلی بر عهده پلیس است.

سردار میرحیدری افزود: در همه مأموریت‌ها مجموعه انتظامی علاوه بر مأموریت‌های اصلی خود در اجرای برنامه‌های خاص با توانمندی‌هایی که دارد در کناره سایر دستگاه‌های امنیتی قرار دارد.

وی به همراهی مردم در تولید امنیت اشاره و اضافه کرد: از همه عزیزانی که خالصانه بدون دریافت هرگونه حق و حقوقی در مأموریت‌ها ما را یاری می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امروز پلیس جامعه محور است و یکی از محورهای اصلی امنیت شما مردم هستید و بیشترین موفقیت‌های ما به همین دلیل بوده است چه در حوزه پیشگیری و چه در حوزه اجرایی، همکاری همراهی و پشتیبانی از جامعه و مردم عزیز امروز علی رغم همه دشمنی‌ها که استکبار جهانی که یا به صورت مستقیم از طریق گروه‌های وابسته و شیطانی و یا از طریق فضای مجازی برای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی دنبال می‌کنند امروزه خودشان اذعان دارند کشور جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور است و این مهم از برکت خون شهداست.

کد خبر 6246265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha