۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

امام جمعه ارشق:

نصرت و یاری الهی به مؤمنان وعده‌ای تخلف‌ناپذیر است

نصرت و یاری الهی به مؤمنان وعده‌ای تخلف‌ناپذیر است

ارشق- امام جمعه منطقه مرزی ارشق گفت: جهاد و مقابله با کفار و مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمکاران ضروری و نصرت و یاری الهی به مؤمنان وعده‌ای تخلف ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته منطقه مرزی ارشق ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، مجاهد کبیر، «سید حسن نصرالله» با تشریح آیات قرآن و روایات معصومین (ع) اظهار کرد: جهاد و مقابله با کفار و مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمکاران ضرورت دارد و نصرت و یاری الهی به مؤمنان وعده‌ای تخلف ناپذیر است.

وی ضمن بیان ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان به عملیات ترور فرماندهان مقاومت، «سید حسن نصرالله» و مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان «شهید نیلفروشان» اشاره کرد و افزود: این اقدام وحشیانه با موشک‌های آمریکایی و حمایت مستقیم سیاسی و امنیتی استکبار جهانی صورت گرفته و آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی است.

مبارزه تا نابودی کامل جنایتکاران عالم ادامه دارد

امام جمعه منطقه مرزی ارشق بیان کرد: آنها هنوز دین اسلام و مکتب شیعه را به درستی نشناختند و نفهمیده‌اند که در اسلام هیچ حرکت و جریان وابسته و قائم به شخص نیست و با شهادت و رفتن بزرگان مقاومت، سلاح آنان بر زمین نخواهد ماند و مجاهد دیگری آن را برداشته و مبارزه تا نابودی کامل جنایتکاران عالم یعنی آمریکا و اسرائیل ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با بیان این نکته که رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل سعی دارند بعد از شهادت «سید حسن نصرالله» و جمع همراه او اینگونه القا کنند که رژیم صهیونیستی قدرت برتر اطلاعاتی و نظام در منطقه است و هیچکس یارای مقابله با او را ندارد، ادامه داد: حقیقت این است که اسرائیل غاصب در مقابله با حماس مقاوم و قهرمان درمانده شده و از پس یک گروه کوچک اما شجاع مقاومت بر نمی‌آید و با این اقدامات وحشیانه شکست‌های خود را فرافکنی می‌کند.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» و پاسخ قاطع و دندان شکن جمهوری اسلامی توسط نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمن جنایتکار صهیونیستی گفت: بعد از ترور شهید «اسماعیل هنیه» در تهران مقامات کشورهای مختلف از سوی آمریکا پیام‌هایی مبنی بر درخواست خویشتنداری جمهوری اسلامی فرستادند.

سخنگوی انقلاب اسلامی در منطقه ارشق خاطرنشان کرد: به خاطر حفظ آرامش و امنیت در منطقه جمهوری اسلامی صبر راهبردی پیشه کرد ولی ادامه جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه و لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت و مستشار نظامی ایران راهی جز پاسخ کوبنده به جنایتکاران پیش روی ما قرار نداد و بار دیگر قدرت نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی در دفاع از حق مشروع خود سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی قرار داد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه این پاسخ کوبنده بار دیگر شادی و شعف برای مؤمنین و مردم ما و مسلمانان مظلوم فلسطین و لبنان به ارمغان آورد، ادامه داد: هر اقدام مقابله جویانه و هر حرکت احمقانه از سوی سران رژیم صهیونیستی با پاسخ محکم‌تر و ویرانی زیرساخت‌های آنان مواجه خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت ۱۳ مهر روز فرماندهی انتظامی، این روز را به همه نیروهای زحمتکش و جان بر کف مجموعه فراجا تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان خاطرنشان کرد: امنیت داخلی و آرامش خود را مدیون زحمات این بزرگواران هستیم.

کد خبر 6246276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha