۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷

امام جمعه خرمشهر مطرح کرد؛

عملیات وعده صادق ۲ زخم مهلکی بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی

عملیات وعده صادق ۲ زخم مهلکی بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی

اهواز - امام جمعه خرمشهر گفت: عملیات وعده صادق ۲ که با موفقیت انجام شد، زخم مهلکی بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران گفت: انا لله و انا الیه راجعون در ابتدای هفته روزهای بسیار سختی را سپری کردیم و خبر شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله خبر بسیار ناگوار بود.

وی افزود: این مسیر شهادت و سیر طبیعی محور مقاومت است.

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد: شهادت این بزرگ مرد خللی در جبهه مقاومت لبنان ایجاد نکرد و آن را در روزهای اخیر و امروز در وارد کردن ضربات محکم و مهلک به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم.

امام جمعه خرمشهر یادآور شد: در سالروز طوفان اقصی این جنگ استکبار جهانی در برابر جبهه حق است و آمریکا در رأس استکبار جهانی است. مسلط شدن بر تمام منطقه از نیل تا فرات از اهداف آمریکا است و سگ خودشان رژیم صهیونیستی را به میدان انداختند.

حجت الاسلام عادل پور گفت: حزب الله لبنان در خط مقدم است و بایستی خط مقدم را حمایت کنیم.

وی عملیات وعده صادق ۲ را باعث خوشحال شدن و ایجاد روحیه برای امت اسلامی جهان عنوان کرد و افزود: از همه نیروهای مسلح بابت این عملیات مقتدرانه تشکر می‌کنیم. با وجود تمام تلاش‌های استکبار جهانی برای خنثی کردن این عملیات، اما شاهد بودیم که زخم مهلکی را بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی وارد کرد.

امام جمعه خرمشهر شهادت اخیر شهید مدافع خرمشهری شهید مجید دیوانی را مایه افتخار خرمشهر دانست و از مردم خواست در مراسم تشییع این شهید حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6246279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha